تاریخ انتشار: 1396/12/20 18:30
کد خبر: 156416

لیگ یک| تساوی ملوان مقابل ایرانجوان؛ اولین امتیاز خطیبی با جنوبی‌ها/ بازهم گل ملوان مردود اعلام شد

ملوانان بندرانزلی در دیدار هفته بیست و هفتم از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی کردند و در نهایت با یک تساوی دیگر به کار خود پایان دادند.
لیگ یک| تساوی ملوان مقابل ایرانجوان؛ اولین امتیاز خطیبی با جنوبی‌ها/ بازهم گل ملوان مردود اعلام شد

 از بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول شاگردان نادر دست نشان در بازی های مهم خود در خانه به سراغ ایرانجوان بوشهر رفتند اما نتوانستند برابر این تیم به برتری برسند و در نهایت با یک تساوی به کار خود پایان دادند. انزلی چی ها که هفته به هفته امید خود را برای حضور در لیگ برتر از دست دادند یک تساوی بدون گل دیگر از این دیدار نصیب خود کردند تا در حالی که نیاز مبرم به هر سه امتیاز این بازی داشتند با یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

این نکته نیز قابل ذکر است که ملوان در دقایق پایانی بازی به گل رسید اما این گل آنها توسط داور مسابقه مردود اعلام شد. تساوی ملوان مقابل ایرانجوان، اولین امتیاز حسین خطیبی روی نیمکت بوشهری‌ها نیز تلقی می‌شود.

ملوانان با این امتیاز 39 امتیازی شدند تا همچنان در رده های میانی جدول و در رتبه نهم قرار بگیرند. در طرف دیگر اینجوان بوشهر که از اوضاع مناسبی در جدول رده بندی برخوردار نیست در این دیدار نیز تنها یک امتیاز به دست آورد تا 22 امتیازی شود و در رده شانزدهم جدول رده بندی جا خوش کند.

ترکیب دو تیم؛

ملوان: علیرضا حیدری - سعید سالارزاده - پژمان نوری - عظیم گوک - وحید حیدریه - خشایار زبرجد - شهاب زندی - امین جهان کهن - بابک مرادی - پوریا غلامی - شهریار مقانلو

سرمربی: نادر دست نشان

ایرانجوان: وحید اصغرزاده - حسین بازیاری - مصطفی احمدی - حسین کاظمی - رضا احمدشاهی - حسین قدرتیان - سجاد مشایخ - مرتضی رنجبر - اویس کردجهان - احسان اسدزادی - سجاد فیض اللهی

سرمربی: حسین خطیبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pewnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: از مهاجمین خودم راضی نیستم/ با قدرت به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم