تاریخ انتشار: 1396/12/11 14:22
اختصاصی|
کد خبر: 157716

سیدعباسی: زیباترین گل لیگ دو را به ثمر رساندیم/ گلی که خوردیم آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران معتقد است گلی که دریافت کردند، آفساید بوده است.
سیدعباسی: زیباترین گل لیگ دو را به ثمر رساندیم/ گلی که خوردیم آفساید بود

داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با خوشه طلایی ساوه گفت: بازی آسانی را پشت سر گذاشتیم و در طول نود دقیقه به بازی مسلط بودیم، تنها یک موقعیت به تیم حریف روی اشتباه مدافعان دادیم. در طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت های خوبی را هم خلق کردیم و توانستیم یک گل بسیار زیبا به ثمر برسانیم که به نظر من یکی از بهترین گل های لیگ دو بوده است.

وی افزود: بازی خوب و فنی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در دقیقه‌ نود و دو روی صحنه ای که به اعتقاد من صد درصد آفساید بود، گل دریافت کردیم. به غیر از این صحنه هم داور در عرض ده دقیقه دو کارت زرد به بازیکن ما داد و ما را ده نفره کرد و به نظر من نشان دادن کارت زرد دوم اصلا صحیح نبود.

وی ادامه داد: اما ما فیلم تمام صحنه ها را در اختیار داریم و به فدراسیون ارائه خواهیم کرد. از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهش میکنم نظارت بیشتری روی داوری های لیگ دو داشته باشند زیرا لیگ دو هم جز فوتبال است و بخش خصوصی در لیگ دو هزینه می کند. من نمیگویم خدایی نکرده آن داور از روی عمد این کار را انجام داده است اما چرا بیشتر اشتباهات برای تیم هایی که خصوصی هستند اتفاق می افتد. این تساوی برای من حتی از شکست سنگین هم بدتر بود.

سیدعباسی افزود: تیم خوشه طلایی کادرفنی خوبی دارد و با تمام احترامی که برای کادرفنی و این تیم قائل هستم، تیم ما در این دیدار باوجود بازی در زمین حریف، تیم برتر میدان بود. زمین شهید چمران ساوه هم اصلا شرایط مناسبی برای برگزاری این مسابقه نداشت با این حال بازیکنان ما یک بازی حساب شده و منطقی انجام دادند‌ باوجود این که ما بعد از دقیقه‌ ۶۰ ده نفره بازی را دنبال کردیم و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانمان اخراج شد، اما هیچ خطری دروازه‌ی ما را تهدید نکرد.

سرمربی استقلال جنوب ادامه داد: بنده شناختی نسبت به تیم های دیگر ندارم و باتوجه به پتانسیل تیم خودمان جلوی دیگر تیم ها حاضر میشویم و به توانایی های خودمان تکیه میکنیم‌، مقابل خوشه طلایی در نیمه‌ اول آن طور که باید ظاهر نشدیم، اما در نیمه‌ی دوم بسیار خوب کار‌ کردیم و حتی پس ده نفره شدن دغدغه ای نداشتم.

سیدعباسی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از فوتبال ایران که ۲۵ سال است در‌ آن حضور دارم عاجزانه از کمیته داوران تقاضا میکنم که عدالت در بازی ها برقرار شود که حق هیچ تیمی ضایع نشود. در پایان از فدراسیون فوتبال خواهش میکنم  نظارت بیشتری را بر بازی ها انجام دهند‌، مرحله‌ دوم لیگ دو از حساسیت بالایی برخوردار است و جای آزمون وخطا نیست.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pepja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود سیدعباسی: تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی‌هایمان بدون تماشاگر است/ لیگ دو، می‌تواند به تیم ملی کمک کند

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛

استقلال جنوب 8 بازیکن جدید جذب کرد
جهت حضوری قدرتمند در لیگ دو؛