تاریخ انتشار: 1395/10/03 19:03
کد خبر: 240985

پیروزی شهرداری ماهشهر مقابل شهرداری بندرعباس در دیداری معوقه

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور که در حاضر در تعطیلات نیم فصل به سر میبرد،عصر امروزجمعه۹۵/۱۰/۳و از ساعت ۱۴:۰۰در استادیوم شهدا ماهشهربا انجام یک بازی معوقه از هفته یازدهم پیگیری شد.
پیروزی شهرداری ماهشهر مقابل شهرداری بندرعباس در دیداری معوقه

به گزارش فرتاک ورزشی، در این دیدار که تقابل شهرداری های گروه (B)محسوب میشد شهرداری ماهشهر در دومین دیدار معوقه شان از شهرداری بندرعباس پذیرایی کردند.

ماهشهری ها که با کسب۱۶امتیاز از دوازه دیدار خود در رده هفتم جدول قرار دارند برای قرار گرفتن دوباره در جمع مدعیان و صعود به رده پنجم جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند،در آن سو بندرعباسی ها که رده دوم جدول را در اختیار دارند آمده بودند تا با پیروزی در ماهشهر به صدر جدول گروه تکیه بزنند.

عبدالمجید باقری نیا سرمربی باتجربه شهرداری تیمش را با ترکیب(امین احسان بخش،محمدبختیاری،حسین جعفری پور،محمدباشی،کوشابختیاری زاده،مهدی سامری،مهدی نعیمی،حجت دلاوی،سجادقنواتی،حکیم حزباوی پور و محمد پورسواریان)روانه تقابل با شاکردان قاسم سیانکی کرد که در پایان تیم شهرداری موفق شد با تک گل دقیقه ۵۳سجاد قنواتی مهاجم ماهشهری خود با نتیجه ۱_۰برابر شهرداری بندرعباس به پیروزی برسد و با ۱۹امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی گروهBلیگ دو کشور صعود کند.

خبرنگار: "جعفر ابوشهید"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbzj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان مطرح لیگ یکی در تیررس تیم لیگ دویی!