تاریخ انتشار: 1397/01/20 18:03
اختصاصی|
کد خبر: 152861

آقای قلعه‌نویی از وقت خود می‌زد و به ما تمرین می‌داد/ کلین شیت‌هایم را مدیون خط دفاعی هستم

دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تمجید از مربی دروازه‌بانان باشگاهش پرداخت.
آقای قلعه‌نویی از وقت خود می‌زد و به ما تمرین می‌داد/ کلین شیت‌هایم را مدیون خط دفاعی هستم

 آیدین قویدل دروازه‌بان جوان تیم آلومینیوم اراک در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی درخصوص شرایطش در این باشگاه گفت: اول از همه باید از مربی گلرهای خودم آقای علی قلعه نویی تشکر کنم که برایم خیلی زحمت کشید و در روزهایی که تمرین نبود، از وقت خود می‌زد و به ورزشگاه می‌آمد و ما را تمرین می‌داد. اراک هواداران فوتبال دوست بسیاری دارد و نکته مهم بازیکنان بومی آنهاست که واقعا از نظر فنی خوب هستند و خوشحالم امسال را در اراک بازی کردم.

وی درخصوص کلین شیت‌های مداومش گفت: من این کلین شیت را مدیون خط دفاعی‌ام هستم و اول فصل بد استارت زدیم اما رفته رفته نظم تیم خیلی بهتر شده و خداروشکر در 5 بازی گذشته فقط یک گل خوردیم که نشان از رشد فنی تیم ما دارد و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فصل آینده نیز در اراک خواهد ماند یا خیر گفت: برای فصل بعد هنوز تصمیم نگرفتم و تمام تمرکزم این است که در چند بازی آینده نیز بتوانم عملکرد مثبت خود را داشته باشم و انشالله پس از پایان لیگ، تصمیمی مناسب خواهم گرفت.

قویدل درخصوص بازی با شهرداری ماهشهر گفت: تیم ماهشهر تیم خیلی خوبی است و فوتبال زیبایی بازی می‌کند و ما نیز 6 بازی است که نباختیم و فقط برای برد به ماهشهر آمدیم و امیدوارم که با امتیاز کامل به اراک برگردیم.

دروازه‌بان آلومینیوم درخصوص پایبندی باشگاه در قبال قراردادها نیز گفت: راجب باشگاه دوست ندارم صحبت کنم زیرا باعث برهم زدن تمرکز خود و باشگاه می‌شود ولی امیدوارم همه چیز در پایان فصل خوب تمام شود.

وی درخاتمه عنوان داشت: فصل مناسبی برایم بود. از سن و سال کمی برخوردارم و برای دومین سال است که در لیگ یک بازی می‌کنم ولی هدف‌های بزرگتری دارم که امیدوارم بتوانم به آن دست پیدا کنم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma8j5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر آلومینیوم اراک در 5 بازی اول/ امتیازات کم ولی روند مثبت/ امیدواری با حضور ستاره ای به نام آیدین قویدل
اراک در انتظار خوشبختی؛

لیگ یک| اراکی‌ها به رکورد شگفت انگیزی دست یافتند
اختصاصی| در سومین سال حضور آلومینیوم اراک در لیگ یک؛