تاریخ انتشار: 1397/02/07 18:33
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 150258

لیگ یک| ادعای عجیب سرپرست راه‌آهن؛ طاحونی خودش زنگ زد و گفت می‌خواهم برگردم!

سرپرست تیم فوتبال راه آهن تهران درخصوص بازگشت بازیکن این تیم اظهارنظری عجیب کرد.
لیگ یک| ادعای عجیب سرپرست راه‌آهن؛ طاحونی خودش زنگ زد و گفت می‌خواهم برگردم!

 مهدی حسن پور سرپرست باشگاه راه آهن تهران نسبت به خبر بازگشت امیرحسین طاحونی، ظهر امروز در سایت فرتاک ورزشی منتظر شد واکنش نشان داد. گفتگوی وی با خبرنگار سایت فرتاک ورزشی را در ذیل می‌خوانید:

فرتاک ورزشی: حقیقت دارد که چند تن از بازیکنان شما برگشتند؟

ما بازیکنی را برنگرداندیم. بخاطر مصدومیت، دو تن از بازیکنان ما در بازی قبلی حضور نداشتند و اگرهم بازیکنی اضافه شده، تدبیر و مدیریت باشگاه بوده. فدراسیون فوتبال چه مرجعی است که بخواهد برای باشگاه ما تصمیم بگیرد و تماس بگیرد با بازیکن ما که برگرد به تیم!

فرتاک ورزشی: آقای خمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال گویا زنگ زده به بازیکنان شده و خواستند برگردند از جمله امیرحسین طاحونی

امیرحسین به بنده زنگ زد و من از مدیریت خواستم تا این بازیکن را ببخشد و به تیم برگردد. باشگاه تشخیص داده این بازیکن اخراج است و اکنون می‌خواهد بازیکنش را برگرداند. اگر فدراسیون فوتبال زنگ بزند به بازیکن من تا برگردد سر تمرین، هرگز او را در تمرین تیمم راه نمی‌دهم. مگر حال و روز باشگاه من را فدراسیون می‌داند که اکنون بیاید و تصمیم بگیرد! آن روزی که آب معدنی نداشتیم مگر فدراسیون آمده الان فدراسیون بیاید و تصمیم بگیرد.

فرتاک ورزشی: چطور می‌شود که در بازی آخر طاحونی و یا هرشخص دیگری برمی‌گردد به باشگاه اما در بازی‌های قبلی نبوده است؟

باشگاه تصمیم گرفته و ربطی به کسی ندارد.

فرتاک ورزشی: طاحونی بازیکن نساجی بوده و حتی در نیم فصل اول نیز در آن جا بازی می‌کرده. به گفته خود شما تنها او به باشگاه برگشته است. این شائبه برانگیز نیست!

شائبه برانگیز که هست اما این بازی اصلا برای ما اهمیتی ندارد.

فرتاک ورزشی: برای یک شهر و یا استان دیگر که اهمیت دارد

بله ما برای خودمان می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. ما اگر ببریم تبانی کردیم یا اگر ببازیم؟

فرتاک ورزشی: بحث من این است که چطور می‌شود بازیکنی در بازی‌های قبلی نبوده، اما در بازی با تیم دیگر خیلی راحت به باشگاه برمی‌گردد؟!

امیرحسین طاحونی از قبل نیز قرار بود برگردد.

فرتاک ورزشی: چطور برنگشت؟

نیازی نداشتیم که برگردد زیرا ما تصمیم گرفته بودیم پس از قطعی شدن سقوطمان، از جوان‌های خود استفاده کنیم. من کاری به کسی ندارم ولی تعجبم از این است که چرا این دو تیم به فکر تیم خودشان نیستند و فقط به دنبال اخبار و حواشی راه آهن هستند. شما بیائید قوی کار کنید و اگر توانایی‌اش را داشتید 10 گل به راه آهن بزنید. شما آقای خونه به خونه بروید 10 گل به برق بزنید. چرا به تیم ما کار دارید.

فرتاک ورزشی: پس فدراسیون تماسی نگرفتند

اصلا پای فدراسیون فوتبال در کار نبوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlbbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| فوری؛ چهار بازیکن راه آهن به تمرینات این تیم بازگشتند
اختصاصی فرتاک ورزشی|