تاریخ انتشار: 1395/11/03 01:03
کد خبر: 234382

بختیار، فولاد: کمی دیر...

کارت بازی بختیار رحمانی برای حضور در ترکیب فولادخوزستان بالاخره صادر شد تا کاپیتان سابق تیم اهوازی، مجوز بازی برای این تیم در لیگ شانزدهم را به دست بیاورد
بختیار، فولاد: کمی دیر...

به گزارش فرتاک ورزشی،بختیار رحمانی علاقه و اشتیاق زیادی داشت تا بازگشت به فولاد را در مسابقه هفته گذشته این تیم با پرسپولیس کلید بزند اما کارت بازی او چند روز بعد از شکست سنگین فولاد در این مسابقه صادر شد. رحمانی به احتمال فراوان در مسابقه هفته هجدهم فولاد در زمین ذوب آهن، برای اولین بار در ترکیب تیم سعداوی به میدان خواهد رفت و در جدال هفته بیستم با سیاه‌جامگان، اولین مسابقه خانگی‌اش در دوران جدید فولادی‌بودن را پشت سر خواهد گذاشت.

 نزدیک به 3 سال از آخرین مسابقه بختیار در لباس فولاد سپری شده است. هفدهم فروردین ماه 93، او در لباس فولاد در یک مسابقه خانگی مغلوب استقلال شد اما تنها 3 روز بعد جام قهرمانی لیگ روی دست‌های این بازیکن بالا رفت. این، آخرین روز امیدوارکننده بختیار در فوتبال ایران بود. او که تصمیم داشت در تابستانِ بعد از قهرمانی لیگ با استقلال قرارداد امضا کند، ناگهان با سونامی ابطال معافیت‌ها و البته مصدومیتی جدی روبرو شد و برای یک فصل تمام از فوتبال دور ماند. تراکتور و استقلال، کابوس‌های بعدی این بازیکن در فوتبال ایران بودند. او نه در تراکتور شمایل یک هافبک همه فن حریف را داشت و نه در استقلال هرگز به سطح یک ستاره رسید. حالا همه هواداران فولاد امیدوارند بازگشت به تیم سابق، ستاره خلاق سال‌های گذشته این تیم را احیا کند. ستاره‌ای که در فولاد نامی برای خودش دست و پا کرد و در هیچ باشگاه دیگری، نتوانست از این نام دفاع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgoqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار در فولاد هم هفت می‌پوشد