تاریخ انتشار: 1395/11/13 23:02
کد خبر: 231958

بازگشت باشکوه مس در دور برگشت؛ روی دوم این سکه مس

روی دوم این سکه مسی که عکسی از اقتدار دارد...مثل سکه های شیر یا خط به همان اندازه که در دور رفت و همین مقطع، کرمانی‌ها خط ممتد مساوی می‌دیدند، حالا در روی دوم سکه تیمی از شیرها می‌بینند که میغرد و می‌برد.
بازگشت باشکوه مس در دور برگشت؛ روی دوم این سکه مس

به گزارش فرتاک ورزشی، کرمانی‌ها بازی تیم خود برابر استقلال اهواز را ندیدند اما هر بار که خبر گلباران توپخانه‌ی مس از این شهر می‌رسید،می‌توانستند تصور کنند که تیم آن‌ها در خاک اهواز، درست همانند چند بازی قبلی خود در دور برگشت چقدر روان و زیبا و با آرامش بازی کرده است و مزد زیبایی خود را با گلفشان کردن به به و هورا بر سر خود می‌گیرد.

کمتر کرمانی این بازی را دید اما آن‌ها این بازی را تا ابد در خاطره‌ی خود نگه می‌دارند که هر بار خبر گل جدیدی از اهواز برای مسی‌ها مخابره می‌شد، در چشم‌های گرد آن‌ها که خیلی وقت بود بردهای مقتدرانه مس را فراموش کرده بودند، برقی از امید مخاطبانش را می‌گرفت.

مس گل زد و گل زد تا تمرین اعتماد به نفس خود را در نیم فصل دوم بیش از پیش در زمین بازی انجام داده باشد... گل زد و گل زد تا هر گلی را پله کند برای بالانوردی در جدول... گل زد و گل زد تا ثابت کند حالا از هر نظر شایسته‌ی اعتماد و حمایت بیشتر است.

قبلا برای مسی‌ها ثابت شده بود که تلاش صادقانه‌ی آن‌ها و نیت پاکشان برای موفقیت، نور بیشتری از عنایت الهی را بر تیم آن‌ها می‌تابند و دیروز وقتی در کنار گل زدن‌های پیاپی مسی‌ها نتایج سایر بازی‌ها اعلام می‌شد که به موازات هر گل مس، حریفان این تیم هم امتیاز از دست می‌دادند تا شانه‌های خود را محل پای مس برای رفتن به بالا کنند، بیش از پیش مشخص می‌شد که شایستگی این تیم با همین نیت پاک و تلاش صادقانه‌ی همه جانبه بیش از این‌هاست...

مسی‌ها حالا مرور می‌کنند... خاطرات تیم‌هایی که به موقع نتیجه گرفتند و نتیجه گرفتن‌های خود را تا موقع خودش ادامه دادند... مثل نفت آبادان و ماشین‌سازی که در لیگ یک فصل قبل و دور رفتش اصلا مدعی نبودند و در پایان همان لیگ جواز صعود گرفتند...

دور برگشت لیگ یک محل برگشت شایسته‌هاست... شایسته مثل همین مسی که در دور برگشت لیگ این فصل دیده‌ایم و قصد دارد خیلی به موقع به جای اصلی خود که همان دل‌های هوادارانش است با تمام وجود برگردد.

بازگشت مس باشکوه در دور برگشت ادامه دارد و این بازگشت منوط به یکی دو بازی نمی‌شود... مس می‌خواهد برگردد... به همه جاهایی که به آن تعلق دارد... به دل‌های کرمانی‌ها... به روزهای شکوه و اقتدارش... به روزهایی که پرچم کرمان را به رنگ نارنجی کرده بود... مس می‌خواهد برگردد... به لیگ برتر! 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgkgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین اشرف: شهرداری کاشان نیاز به حمایت دارد/ به بازیکنانم افتخار می کنم