تاریخ انتشار: 1395/11/09 21:12
کد خبر: 232882

اطرافیان برانکو شهباززاده را پرسپولیسی می کنند؟

برانکو‌تمایل چندانی به جذب سجاد شهباززاده ندارد اما اطرافیان پرفسور سعی دارند این اتفاق بیفتد.

یکی از اصلی ترین گزینه‌هایی که گفته می‌شود با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده، سجاد شهباززاده است. هواداران سرخپوش از یکدیگر می‌پرسند که پرسپولیس با حضور طارمی، امیری، نریمان جهان و پریموف نیاز به بازیکنی مثل شهباززاده دارند؟

نکته مهم اما اینجاست که این بازیکن اصلا در لیست برانکو حضور ندارد، شنیده‌ایم برخی از اطرافیان شهباززاده شایعه حضورش در پرسپولیس را مطرح کرده‌اند تا استقلالی‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال جذب او باشند.

هر چند که منصوریان هم به شدت به این بازیکن علاقه دارد اما محرومیت از نقل و انتقالات دست او را بسته است. به هر ترتیب این بازیکن در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار ندارد و بعید است پرسپولیسی شود.

اختلافی که چشم منصوریان را ترسانده

میانه دو دروازبان استقلال شکرآب شده

به گزارش  فرتاک ورزشی، دروازه‌بان دوم استقلال پیش از شروع بازی مقابل پیکان باز هم با کاپیتان گرم نکرد تا دلخوری او از نیمکت‌نشینی‌اش بیش از پیش مسجل شود.به نظر می رسد دلخوری سید حسین حسینی از نیمکت نشینی همچنان ادامه دارد. نکته دیگر این که برخلاف معمول که دروازبان استقلال جلوتر از همه وارد زمین می شود حسینی این کار را نکرد و در ورود به زمین تاخیر داشت.

حال باید دید علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان تهرانی جلوگیری از به وجود آمدن یک حاشیه جدید آن هم در این شرایط نوسانی استقلال چه تدبیری خواهد اندیشید.

او به خوبی میداند به هر دو گلر خود نیاز دارد و اختلاف آن ها بایکدیگر نه تنها میتواند روح همدلی را‌ از تیم بگیرد بلکه استرس و شوک جدیدی را به تیم وارد خواهد کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgbwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش باشگاه پرسپولیس به سرخپوش شدن بمب تراکتور و استقلال