تاریخ انتشار: 1400/09/28 18:39
کد خبر: 28434

طوفان ذوب آهن برابر رایکا

تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی سه بر صفر مقابل رایکا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.
طوفان ذوب آهن برابر رایکا

ذوب آهن پس از شکست تلخ مقابل هوادار که با گل آفساید این تیم به ثمر رسید، مقابل رایکای بابل قرار گرفت تا تقابل مهدی تارتار با پیروز قربانی شکل بگیرد.

ستاره این بازیکن در نیمه اول سعید ابراهیم‌پور دروازه‌بان و کاپیتان رایکایی‌ها بود که عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و چند موقعیت را از حریف گرفت.

اولین موقعیت در دقیقه ۱۰ بود که علی خدادادی در فرصت فرصت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان تو او را به کرنر فرستاد. شش دقیقه بعد نوبت به میلاد جهانی رسید که از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را هدف بگیرد که این توپ را هم ابراهیم‌پور دفع کرد.

در حالی که ذوبی‌ها بر شدت حملات خود اضافه کرده بودند، خدا بنده لو از پشت محوطه جریمه ضربه دیدنی را روانه دروازه کرد که گلر حریف توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه32 شوت از پشت محوطه جریمه را پارسا جعفری گلر ذوب آهن دفع کرد و در حالی که مهاجم رایکا آماده ریباند می‌شد، کمک داور پرچم خود را بالا برد تا او ناکام بماند.

نیمه نخست در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم مسعود ابراهیم زاده وارد زمین شد.

حملات ذوب آهن ادامه داشت و سرانجام از روی نقطه پنالتی این تیم توانست دروازه رایکا را باز کند. آرمان قاسمی توپ را به گوشه راست دروازه زد و کاری از دروازه بان برنیامد تا قفل دروازه رایکا بالاخره شکسته شود.

اما این پایان کار نبود. دقایقی بعد اشتباه آژیر و خطای او در محوطه جریمه باعث شد تا بازیکنان ذوب آهن صاحب ضربه پنالتی شوند و است بار خدا بنده لو پشت توپ ایستاد و دروازه را گشود.

در دقیقه ۸۳ حالی که ذوبی‌ها مشغول کنترل بازی بودند، اشتباه گلر رایکا در خروج از دروازه باعث شد تا اسلامی با عبور از او در فرصتی مطلوب قرار بگیرد. او توپ را به دهانه دروازه فرستاد و رستمی با یک ضربه سر ساده گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

رستمی یک بار دیگر در وقت‌های اضافه موقعیت خیلی خوبی را برای خودش ساخت و پس از حرکت عرضی شوت خود را روانه دروازه کرد که این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نهایت این بازی با پیروزی ۳-۰ ذوب آهن به پایان رسید تا این تیم پیش از بازی با پرسپولیس بردی روحیه بخش را کسب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je56k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه ذوب‌آهن: یک نفر از آسمان بازی‌ها را نظاره کند