تاریخ انتشار: 1395/09/30 17:06
کد خبر: 241682

برانکو گزینه جدیدش را برای جانشینی این بازیکن پیدا کرد/یک بازیکن نسبتا مسن دیگر!

برانکو خواسته تا مساریچ جانشین بازیکن ناکارآمد اوکراینی شود
برانکو گزینه جدیدش را برای جانشینی این بازیکن پیدا کرد/یک بازیکن نسبتا مسن دیگر!

به گزارش فرتاک ورزشی،برای جذب یک مدافع میانی اروپایی بهترین راه بیرون گذاشتن پلی یانسکی ناکارآمد است که ظاهرا برانکو با باشگاهش در این خصوص وارد چالشی مستقیم شده است. برانکو مدافع مدنظر خودش را می‌خواهد اما باشگاه به تازگی برای پلی یانسکی خانه اجاره کرده تا عملا نشان دهد علاقه‌ای به بیرون گذاشتن این بازیکن حتی با وجود ناکارآمدی و نیمکت‌نشینی‌ها و مصدومیت‌هایش ندارد

اما گزینه برانکو کیست؟ با توجه به اینکه برانکو علاقه‌ای به بازیکنان آسیایی وآمریکای جنوبی ندارد و تنها اروپایی‌ها به خصوص کروات‌هایی که از آنها شناخت دارد را می‌پسندد دست روی لئونارد مساریچ بازیکن سابق فولاد گذاشته است.

مساریچ ۳۳ ساله که طی دو فصل بازی برای فولاد ۵۲ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و حتی به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید در حال حاضر برای تیم “رودش” در کشور خودش بازی می‌کند که صدرنشین لیگ دسته دوم کرواسی است.

مساریچ تا اینجا ۱۱ بازی (۹۶۱ دقیقه) برای رودش انجام داده و یک گل هم به ثمررسانده است. او که قبل از آمدن به فولاد ۵ فصل برای تیم لکوموتیو زاگرب بازی کرده و در این بین یک سال برای دیناموزاگرب به میدان رفته مورد توجه برانکو است چرا که پروفسور دقیقا این بازیکن را می‌شناسد.

مساریچ دو سال بعد از قهرمانی دینامو با برانکو به این تیم پیوست؛ در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ همان فصلی که سرتن چوک دستیار فعلی برانکو در مقطعی یک ماهه مربی موقت دینامو بود.

به هر حال با توجه به سهمیه خارجی‌های پرسپولیس تنها راه جذب مساریچ کنار گذاشتن پلی یانسکی است. مساریچ در فصل دوم حضورش در فولاد قراردادی ۲۵۰ هزار دلاری با این باشگاه بسته بود که نسبت به رقم امسال قرارداد پلی یانسکی با پرسپولیس حداقل ۵۰ هزار دلار کمتر است.

برانکو دیروز در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا بار دیگر به حفظ انصاری و احتمالا جذب بازیکنان مد نظرش تاکید کند اما همانطور که از صحبت‌های پروفسور برمی‌آید باشگاه برای ترانسفر انصاری او را تحت فشار گذاشته و اگر انصاری برود و پلی یانسکی بماند پروفسور باید زانوی غم بغل بگیرد و به حال تیمش بگرید چرا که نه مساریچ و نه هیچ بازیکن خارجی دیگری را می‌تواند جذب کند نه در لیگ برتر خودمان مدافعی پیدا خواهد کرد تا جای خالی انصاری را پر کند و در سطح او باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j87ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضعف در دفاع میانی پرسپولیس/ برانکو نفر مورد نظر را مشخص کرد