تاریخ انتشار: 1395/09/10 14:02
کد خبر: 246007

پرسپولیس-ماشین سازی؛ ماشین سواری سرخ‌ها برای بازگشت به صدر

تیم پرسپولیس برای پس گرفتن صدر جدول از تراکتورسازی به مصاف ماشین سازی می رود.
پرسپولیس-ماشین سازی؛ ماشین سواری سرخ‌ها برای بازگشت به صدر

به گزارش فرتاک ورزشی،در هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی از ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

سرخپوشان پایتخت که در بازی هفته قبل به خاطر تساوی که در مقابل پیکان به دست آوردند با تفاضل گل صدر جدول را به تراکتورسازی دادند حالا در این هفته برای جبران مافات مقابل ماشین سازی قرار خواهند گرفت. پرسپولیس هر چند که در دو سال گذشته یکی از تیم های باثبات و با برنامه لیگ بوده ولی این روزها با مشکل گلزنی همراه است. مهدی طارمی مهاجم ارزنده پرسپولیس که در فصل پیش گل های زیادی را برای این تیم به ثمر رساند و آقای گلی را به دست آورد در چند بازی که از فصل گذشته هنوز نتوانسته نمایش فصل قبل خود را تکرار کند. هواداران سرخپوش در این چند بازی که از لیگ سپری شده بیشتر افسوس رفتن ساسان انصاری را می خورند چرا که در هر بازی برای فولاد موفق به گلزنی شده است.

با مصدومیت علیرضا بیرانوند دردسر جدیدی به سراغ پرسپولیس و برانکو آمد. هواداران این ترس را داشتند که رادوشوویچ نتواند جای خالی بیرانوند را پر کند به خصوص اینکه این دروازه بان کروات در بازی برابر قشقایی در جام حذفی عملکرد چندان خوبی از خود به جای نگذاشت ولی در دو بازی که در لیگ انجام داده عملکردش مثبت بوده و در بازی برابر ماشین سازی با وجود خط دفاعی مستحکمی که پرسپولیس دارد برانکو با خیالی آسوده تر تیم را روانه زمین خواهد کرد.

بعد از مدت ها در ترکیب پرسپولیس شاهد حضور رضاییان در زمین بودیم. به نظر می رسد که مربی کروات لیگ هفته به هفته فرصت بیشتری در اختیار رضاییان قرار خواهد داد که این موضوع قطعا به سود این تیم خواهد بود.

در طرف دیگر ماشین سازی شرایط کاملا متفاوتی در لیگ دارد، خطیبی با وجود بازیکنان خوبی که در اختیار دارد نتوانسته تا به اینجا موفقیتی را کسب کند و در قعر جدول جا خوش کرده است. این تیم با روندی که در پیش گرفته تا چند بازی دیگر رکورد باخت های پشت سر هم لیگ که در اختیار برق شیراز بود را خواهد شکست. در حال حاضر این تیم 6 بازی پشت سر خود را به حریفان واگذار کرده و اگر در تهران نیز مقابل برانکو بازی را واگذار کند شرایطش از قبل نیز سخت تر خواهد شد. همچنین با اولتیماتومی که مدیران باشگاه ماشین سازی به خطیبی داده اند، کسب نتیجه در این بازی برای خطیبی و شاگردانش مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

وجود آندو تیموریان و پیام صادقیان در ترکیب ماشین سازی به عنوان دو مهره کارآمد برای این تیم حائز اهمیت است هر چند که آندو نتوانسته در بازی های قبل زیاد فرصت حضور در زمین را پیدا کند و صادقیان نیز اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

تیموریان با توجه به اینکه یکی از بازیکنان سابق استقلال است اگر در بازی روز جمعه در زمین حضور پیدا کند انگیزه های زیادی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. پرسپولیس به رغم استفاده از شرایط میزبانی در این بازی اگر بتواند به پیروزی برسد این شانس را دارد که دوباره صدر را از تراکتورسازی پس بگیرد و همچنان به عنوان یک تیم مدعی در جدول باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnq9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: درمورد این مجری حرفی ندارم/ امیدوارم در جدول صعود کنیم