تاریخ انتشار: 1396/01/17 18:28
اختصاصی|
کد خبر: 218879

پاسخ جالب یکی از مسئولان خونه به خونه مازندران به مدافع قائمشهری گل گهرسیرجان

مدافع قائمشهری تیم فوتبال گل گهر سیرجان در حین دیدار دیروز تیمش مقابل خونه به خونه مازندران این تیم مازندرانی را به زد و بند متهم کرد.
پاسخ جالب یکی از مسئولان خونه به خونه مازندران به مدافع قائمشهری گل گهرسیرجان

به گزارش فرتاک ورزشی، در اواسط دیدار دو تیم خونه به خونه و گل گهر سیرجان، عیسی پرتو از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و هنگامی که برای مداوا به کنار زمین و مقابل جایگاه ناظر فدراسیون رسید با فریاد گفت پول داده اند تا این بازی را در بیاورند.

این اتهام آشکار عیسی پرتو با واکنش یکی از مسئولان حاضر در صحنه تیم خونه به خونه مواجه شد.

این مسئول با نیشخند در جواب پرتو گفت اگر قرار بود باشگاه خونه به خونه برای این مسائل مزخرف پول خرج کند  اکنون در جدول رده بندی همچنین جایگاهی نداشت و بابت سوت های اشتباه داوران در بازی های خانگی این همه خون و دل نمی خورد. اگر قرار بود خونه به خونه برای این بی اخلاقی ها پول بدهد، این کار را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می کرد و صعود می کرد نه اینکه به خاطر اتفاقات بوداری که در این لیگ روی می داد ترجیح دهد امتیاز لیگ یک بخرد.

این مسئول باشگاه خونه به خونه در انتهای سخن خود به شوخی و با خنده به اطرافیانش گفت: تیم شان روی چمن بی کیفیت ورزشگاه شهرشان که بیشتر به "موکت" شبیه است تیم ها را شکست می دهند فکر می کنند اینجا هم سیرجان  است.

گفتنی است، در حالیکه در این دیدار داور بازی یک گل صحیح تیم خونه به خونه را به اشتباه آفساید اعلام کرد، جنجال های پی در پی بازیکنان گل گهرسیرجان و بگو مگوی شان با داور توجه مسئولان حاضر در ورزشگاه را به خود جلب کرده بود و حتی اعتراض و دلخوری پژمان نوری را در پی داشت که با عذرخواهی بازیکن گل گهر همراه شد.

تیم خونه به خونه در یک بازی حساب شده و هوشمندانه موفق شد گل گهر سیرجان صدر جدولی را با نتیجه مقتدرانه 5 بر  1 شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmqpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عیسی پرتو : گلم را به هواداران گل گهر تقدیم می‌کنم
اختصاصی| زننده گل سه امتیازی گل گهر سیرجان مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه مازندران و گل گهر سیرجان
اختصاصی| از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛