تاریخ انتشار: 1395/12/14 16:25
کد خبر: 225307

ناچو: به من می‌گفتند فوتبالت تمام شده است

ناچو، مدافع رئال مادرید که این فصل عملکرد خوبی برای این تیم داشته مدعی شد که به او گفته شده بود به خاطر ابتلا به دیابت فوتبالش به پایان رسیده است.
ناچو: به من می‌گفتند فوتبالت تمام شده است

 ناچو بیش از 100 بازی برای رئال در رقابت های مختلف انجام داده و از رده های سنی در این تیم رشد کرده است. او که 7 بازی ملی انجام داده و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ و 1 قهرمانی لالیگا در کارنامه اش دارد، در دوازده سالگی و وقتی که مشخص شد دیابت دارد، آینده اش را تمام شده می‌دید.

او گفت:" من فقط 12 سال داشتم که فهمیدم دیابت دارم. دو سال بود که در رئال بودم و روزهای سختی برایم بود. به خاطر دارم که به بیمارستان می‌رفتیم. من باید در یک تورنومنت با رئال شرکت می‌کردم ولی به خاطر بیماری به بیمارستان رفتم و آن رقابت ها را از دست دادم.  یک دکتر من را ویزیت کرد و گفت که دیگر دوران فوتبالم تمام است.

آن هفته برایم خیلی سخت گذشت. سه روز بعد دکتر رامیرز را دیدم که معمولا پیش او می‌رفتم و او کاملا خلاف این را به من گفت،  به هیچ وجه زندگی فوتبالی ام تمام نشده بود. دوشنبه آن هفته زندگی من دوباره شروع شد. البته که خیلی سخت بود. باید 3 برابر دیگران از خودتان مراقبت کنید ولی از جهتی دیگر به نظرم به من کمک کرد. باید مراقب رژیم و استراحتتان باشید. شما را مسئولیت پذیرتر می‌کند زیرا باید همیشه وسایل مورد نیاز (انسولین، سرنگ و ...) را همراه داشته باشید. من هیچ مرزی ندارم. به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در بالاترین سطح بازی کنم ورزش کردن در این بیماری بسیار مهم است. تقریبا از هر ورزشی، مقداری انجام می‌دهم. در تعطیلات در کوه دوچرخه سواری می‌کردم،  در مسابقات دو گانه و سه گانه شرکت کردم . دیابت مانع من نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8wjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولان رم در انتظار پاسخ رئال مادرید