تاریخ انتشار: 1395/12/06 21:13
کد خبر: 227007

داستان عجیب و غریب این فصل سجاد شهباززاده

سجاد شهباز زاداه امسال فصل عجیب وغریبی داشت که به نوعی فوتبالی ها او را بازیکن طلسم‌شده مینامند.
داستان عجیب و غریب این فصل سجاد شهباززاده

به گزارش فرتاک ورزشی، سجاد در انالیا اسپور فصل تلخی را تجربه کرد ودربیشتر بازیها حتی درلیست ۱۸نفره این تیم نیزقرارنگرفت.

او تصمیم گرفت درنیم فصل این تیم ترکیه ی را به مقصد لیگ ایران ترک کند.

در فصل نقل وانتقالات زمستانی لیگ ایران بحث بازگشت او به استقلال تهران داغ،داغ بود ،مدیران این تیم درچند مرحله با سجاد مذاکره کردند ودرنهایت قرار شد این بازیکن اردبیلی دوباره به استقلال برگردد وشاید حضور مجدد او در این تیم باعث می شد این مهاجم برای رسیدن به تیم ملی نیز امیدوارتر شود،اما درست در روزهای که همه چیز اماده ثبت قرار داد بود خبر رسید فیفا استقلال را از پنجره نقل وانتقالات محروم کرده واو نمی تواند پیراهن آبی های تهرانی را برتن کند،بدین ترتیب پرونده بازگشت سجاد شهباز زاده به استقلال بسته شد.

بعد از چند روز بلاتکلیفی شهباز زاده،این بار این بازیکن از محبوب ترین تیم آذربایجان تراکتور پیشنهاد دریافت کرد وچند روزی مذاکرات مدیران این باشگاه با شهباز زاده به طول کشید ودرنهایت دوطرف به توافق نهایی رسیدند ودرحالی که همه منتظرحضور او در تبریز بودن اینبارخبر محرومیت تراکتور نقل محافل ‌شد وبخاطر محرومیت عجیب تراکتور سجاد برای پیوستن به این تیم نیز ناکام ماند.

 شهباز زاده که فصل نقل وانتقالات عجیبی را طی کرد واز طرفی از باشگاه ترکیه رضایت نامه خود را دریافت کرده بود با پیشنهاد علی دایی راهی نفت تهران شد و بلاخره با این تیم قرارداد ثبت کرد،اما این پایان داستان عجیب سجاد شهباز زاده نبوده ونیست،اوبعد از قرار داد با نفت هنوز نتوانسته کارت بازی خود را دریافت کند و بازی مقابل ماشین سازی را به همین جهت از دست داد،از طرف دیگر هنوز مشخص نیست که او به بازی به پرسپولیس برسد یانه.

علاوه برکارت بازی تمرینات نفت تهران هم برای سومین روز پیاپی تعطیل شده وسجاد فرصت تمرین وبازگشت به روزهای خوب راهم تا حدی از دست داده است.

حال معلوم نیست که سجاد با نفت چه سرنوشتی در ادامه رقابتها خواهد داشت،اما همه منتظر هستند تا بدبیاری این بازیکن خوب به پایان برسه ،هرچند برای این بدبیاری علاوه بر بدشانسی تصمیم اول فصل عجیب خود او نیز تاثیر زیادی داشت.

اگر کارت بازی سجاد اماده شود او ۸بازی درلیگ برتر ویک فینال حذفی برای نشان دادن توانایی های خود و رسیدن به تیم ملی در آستانه جام  جهانی فرصت دارد.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8b9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معامله پراهیچ با آرام طبع به سود پرسپولیس و نفت