تاریخ انتشار: 1395/11/09 10:23
کد خبر: 233007

پارسال خراب کردن پنالتی، امسال نگرفتن پنالتی/ هر 40 دقیقه یک پنالتی روی طارمی گرفته نشده

پارسال خراب کردن پنالتی، امسال نگرفتن پنالتی/ هر 40 دقیقه یک پنالتی روی طارمی گرفته نشده

اگر فصل قبل خراب کردن پنالتی‌ها کابوس مهاجم بوشهری پرسپولیس بود، امسال اعلام نکردن پنالتی روی او به یک عذاب بزرگ برای این بازیکن تبدیل شده است. مطابق اجماع نظر کارشناسان داوری، تنها در دو ساعت آخر از مسابقات این فصل پرسپولیس، سه خطای پنالتی روی مهدی طارمی رخ داده که داوران از اعلام آن چشم‌پوشی کرده‌اند.
در دقیقه 56 مسابقه با فولاد و در حالی که پرسپولیس با سه گل از حریف پیش بود، مدافع فولاد، طارمی را در موقعیت تک به تک از پشت زد که اکبریان این صحنه را پنالتی ندانست. در بازی با گسترش هم در نیمه اول ده‌خسوس روی طارمی پنالتی کرد و اواخر بازی نیز بابک حاتمی و اسدی این بازیکن را زدند اما صالحی هیچ‌کدام از این دو اتفاق را پنالتی ندانست.
از دقیقه56 بازی با فولاد تا دقیقه 86 مسابقه با گسترش 120 دقیقه فاصله است و در این مدت داوران هر 40 دقیقه یک بار از یک خطای پنالتی روی مهاجم پرسپولیس چشم‌پوشی کرده‌اند. مهدی طارمی پارسال تا پایان هفته هجدهم موفق شده بود شش پنالتی از مدافعان تیم‌های حریف بگیرد اما امسال تا پایان هفته هجدهم تنها یک پنالتی روی این بازیکن اعلام شده که آن هم مربوط به بازی با نفت تهران است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d85rm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طارمی آقای گل میشود/انصاری دوم و پدیده لیگ