تاریخ انتشار: 1395/09/05 22:14
کد خبر: 246930

مالک باشگاه هف سمنان بیانیه صادر کرد

مالک تیم فوتبال هف سمنان بیانیه صادر کرد.
مالک باشگاه هف سمنان بیانیه صادر کرد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بیانیه ی مدیرعامل شرکت هف، مهندس امیر فخرالدین فیض  خطاب به کارکنان و کارمندان مجموعه عظیم هف سمنان به شرح ذیل می باشد:

با سلام

ابتدای عرایضم باید خسته نباشید بگوییم خدمت تمامی کارکنان و زحمت کشان مجموعه هف.

‎از اینکه برای دومین مرتبه توانستیم در جمع تولید کنندگان و صادر کنندگان برتر کشور در استان شهید پرور سمنان قرار بگیریم خوشحالم و به مجموعه و همکاران عزیز خود افتخار می کنیم

دوستان خوبم قطعا هیچ موفقیتی اتفاقی نیست و اتفاقی به دست نمی آید، برای رسیدن به چنین جایگاهی به طور حتم زحمات شبانه روزی شما عزیزان نقش زیادی در بزرگ شدن نام هف واین موفقیتهاداشته است.

اگر بخواهیم تک تک کسانی که بهترین عملکرد و نقش را در این موفقیت داشته اند را نام ببریم شاید دوستانی از قلم بیفتند لذا لازم می دانم از تمامی کارکنان و افرادی که در کارخانه و دفترمرکزی شرکت هف سمنان ودفاترفروش شرکت در استانها ونمایندگان خارج از کشور شرکت صادقانه تلاش می کنند خسته نباشید بگوییم، دوستان من باید بدانید زحمات شما را ارج مینهیم و قدردانتان هستیم و تا رسیدن به قله موفقیت دست از تلاش نمی کشیم.

از اینکه مجموعه هف روز به روز بزرگ تر و گسترده تر می شود خوشحالم و خداوند را شکر می کنم که در چهار دهه زندگی خود چنین همکاران ،دوستان خوب و صادقی را در کنار خود میبینم.

امیدوارم در سایه آقا امام زمان (عج) تمامی شما عزیزان و خانواده های خونگرمتان در سلامت کامل به سر ببرید و هیچ چیزی جز شادی و لبخند نصیبتان نشود.

قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم و برای همدیگه آرزوهای خوب کنیم

در پایان تشکری بسیار ویژه دارم از پدر مهربان و دلسوزم حاج آقای فیض که با تمام توان مجموعه را مدیریت و حمایت می کنند قائم مقام شرکت مهندس وفا که بحق در تمام لحظه در کنار من بوده اند و ضمنا از برادر و خانواده خوبم که همیشه با حمایتهای خود باعث دلگرمی من بوده اند .

چند تن از عزیزانمان که طی این سال ها در کنارمان بودند و برای موفقیت مجموعه زحمت ها  کشیدند اکنون در میان ما نیستند و این وظیفه مدیران و کارکنان مجموعه هف است که نامشان را زنده نگه داریم،برای این عزیزان از جمله زنده یاد مرحوم دکتر ناصر بیگدلی فاتحه ای بفرستیم و انشاءالله روحشان قرین رحمت باشد.

1395/9/5

‎دوست دار شما

‎امیر فخرالدین فیض

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzr68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هف سمنان، گمنامی که باید به احترامش ایستاد
اختصاصی/