تاریخ انتشار: 1395/09/18 13:36
کد خبر: 244354

وعده مدیرعامل پدیده به بازیکنان تیمش

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد گفت: بازیکنان تیم فوتبال پدیده در صورت غلبه بر تیم پرسپولیس تهران پاداش ویژه دریافت می کنند.
وعده مدیرعامل پدیده به بازیکنان تیمش

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس تهران 19 آذر - فردا - در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. تیم پدیده در حال حاضر با 15 امتیاز در رده یازدهم و پرسپولیس با 26 امتیاز در صدر جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.
«هادی برگی زر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم پدیده در سه بازی اخیر خود نتایج خوبی گرفته اند و امیدواریم بازیکنان این روند را در دیدار مقابل پرسپولیس تهران ادامه دهند.
وی ادامه داد: حساسیت بازی تیم پدیده در مقابل حریف پایتخت نشین را درک کرده ایم و همانطور که به بازیکنان تیم بخاطر عملکرد خوبشان در مقابل تراکتورسازی تبریز پاداش پرداخت شد، این وعده را به بازیکنان داده ایم که در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس تهران دوباره پاداش پرداخت خواهیم کرد. 
مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: اعضای تیم و کادر فنی در چند روز گذشته تلاش کرده اند با حاکم کردن شرایط خوب بر تیم در دیدار مقابل پرسپولیس تهران بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
وی افزود: همه شرایط برای برگزاری یک بازی خوب فراهم شده و امیدواریم هواداران پدیده نیز مثل همیشه تیم را مورد حمایت خود قرار دهند و با حضورشان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) باعث افزایش انگیزه بازیکنان شوند.
برگی زر ادامه داد: برای رفاه هواداران تیم پدیده از ساعت 12 روز جمعه و از چهار نقطه شهر مشهد شامل پایانه آزادی، میدان تختی، ابتدای شهرک شهید رجایی و چهارراه مقدم طبرسی به صورت رایگان اتوبوس هایی برای اعزام تماشاگران به ورزشگاه ثامن در نظر گرفته شده است.
وی گفت: بلیط این دیدار از صبح جمعه با هماهنگی هیات فوتبال خراسان رضوی در میدان تختی و ورزشگاه ثامن با قیمت 50 هزار ریال ارائه می شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz6m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط 10درصد از ورزشگاه ثامن در اختیار هواداران پرسپولیس