تاریخ انتشار: 1401/01/24 17:01
وحید حکیمی:
کد خبر: 23378

برابر شمس آذر قزوین تیم برتر میدان بودیم/دنبال توجیح شکست نیستم! .

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت:برابر شمس آذر قزوین تیم برتر زمین بودیم و حق ما شکست نبود و قطعا خواست و اراده خداوند همین هست تلاش مان را بیشتر می کنیم و پیشرفت کنیم. حرف

برابر شمس آذر قزوین تیم برتر میدان بودیم/دنبال توجیح شکست نیستم!
.

وحید حکیمی سرمربی خوشه طلایی ساوه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین پیرامون این دیدار اظهار داشت:فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و مالک توپ و میدان بازیکنان ما بودند و تیم شمس آذر روی یک ضربه اوت و کرنر در دقایق ابتدایی و پایانی بازی به گل رسید که هر دوی آن هم با اشتباهات کل تیم تیم صورت گرفت چون من اعتقادی به اشتباه فردی نداریم و مسئولیت آن هم بر عهده من است.

حکیمی افزود:اگر صحنه های گل را کنار بگذاریم کل بازی در اختیار تیم ما بود و به طریق مختلف روی دروازه شمس آذر حملاتی ایجاد کردیم که متاسفانه با کم دقتی مهاجمین ما وارد دروازه نشد.

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت:من از آن دست مربیان نیستم که شکست تیم خودم را به زمین و زمان ربط دهم یا قصد توجیح و بهانه هم هیچ گاه ندارم چون با توجه به شرایط و اصولی که داریم طبق برنامه پیش می رویم و قطعا به لطف پروردگار و تمرکز بازیکنان حق خود را خواهیم گرفت.

حکیمی خاطر نشان کرد:تمامی برنامه هایی که از بازیکنانم خواستم در زمین انجام شد و از آن ها بابت ارایه فوتبال زیبا و مالکانه ای که در خانه حریف و برابر تماشاگران این تیم انجام دادند تشکر می کنم،همچنین به تیم شمس آذر قزوین هم بابت این برد تبریک و خسته نباشید می گویم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدواریم که با دست پر به کرج بازگردیم
محمود شافعی:

فرزاد حمیدی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود
در سخت ترین گروه ممکن قرار داریم؛