تاریخ انتشار: 1396/04/30 21:52
کد خبر: 194354

ایمان مبعلی: خوشحالم جباری و منتظری به استقلال برگشتند

ایمان مبعلی: خوشحالم جباری و منتظری به استقلال برگشتند

ایمان مبعلی، هافبک باسابقه فوتبال کشورمان که فصل قبل را در تیم نفت تهران پشت سر گذاشته بود، بعداز 12 سال به فولاد خوزستانی برگشت که در آن تیم فوتبالش را آغاز کرده بود، حالا ایمان می‌خواهد در آخرین سال‌های فوتبالش دوران خاطرات شیرین قهرمانی با فولاد خوزستان را تکرار کند.
   
از آخرین وضعیتت بگو.
شرایط خوب است. امسال قسمت بود با فولاد قرارداد ببندم، خوشحالم بعداز 12 سال برگشتم. خاطرات خوبی هم با فولاد دارم، با این تیم قهرمان شدم و بعد هم شرایطی فراهم شد لژیونر شوم. همیشه هم خودم را فولادی می‌دانم.
   
با برگشتن تو به فولاد خوزستان این انتظار می‌رود که دوباره دوران طلایی این تیم تکرار شود.
انتظارات زیاد است ولی این انتظارات باید منطقی و واقع‌بینانه باشد. واقعیت این است که الان برخی تیم‌ها شرایط بهتری نسبت به فولاد برای جذب بازیکن دارند اما ما هم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را تشکیل دادیم و تلاش می‌کنیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم ولی رسیدن به این مهم سخت است. در این بین حمایت هواداران خیلی به ما کمک می‌کند. طرفداران هم باید حمایت کنند، هم صبر داشته باشند و هم اینکه واقع‌بین باشند.
   
شرایط فعلی فولاد خوزستان با تیم 12 سال قبل چه تفاوت‌هایی دارد؟
الان شبکه‌های فضای مجازی کار را سخت کرده است. خیلی از حرف‌ها و اتفاقات بلافاصله بازخورد پیدا می‌کند و همین موضوع باعث شده حاشیه‌ها زیاد ایجاد شود. با این حال فولاد همچنان هواداران پرشور خود را دارد.
   
تو و خیلی از بازیکنان باسابقه خوزستانی در دهه هشتاد توسط سیروس پورموسوی کشف شدید و حالا دوباره داری با این مربی در تیم فولادخوزستان کار می‌کنی. درباره این اتفاق صحبت کن.
بله، آقای پورموسوی هم برای من و هم برای خیلی از بازیکنان خوزستانی زحمت کشید. الان هم سعی می‌کنم بهترین بازی‌ها را برایش انجام دهم تا زحماتی که برایم کشیده را به نوعی جبران کنم.
   
یک مقطعی اعلام شد سیروس پورموسوی از تو به دلیل دریافت حق رشد شکایت کرده، در مورد آن قضیه صحبت می‌کنی؟
نه، یک موضوعاتی بود که بدون هیچ ناراحتی حل شد. هیچ‌وقت از همدیگر ناراحت نبودیم.
   
به نظر امسال کدام تیم‌ها در فصل آینده مدعی قهرمانی شوند؟
به نظرم استقلال و پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. البته در لیگ ایران تجربه نشان داده ممکن است شاهد تیم‌هایی هم باشیم که شگفتی‌ساز شده و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. در مورد تیم فولاد هم همان‌طور که گفتم باید واقع‌بین بود. هدف ما قرار گرفتن جزو تیم‌های بالایی جدول است.
   
هدف شخصی‌ تو در لیگ پیش‌رو چیست؟
من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای فولاد خوزستان یک مهره مثمرثمر باشم همین.
   
در فصل نقل‌وانتقالات گفته می‌شد شاید به استقلال برگردی اما این اتفاق نیفتاد و مجتبی جباری و پژمان منتظری برگشتند. در این باره چه نظری داری؟
من از استقلال پیشنهادی نداشتم، اما از برگشتن جباری و منتظری خیلی خوشحال شدم، هر دو بازیکن از کسانی هستند که برای استقلال زحمت کشیدند و بودن‌شان در کنار استقلال مفید خواهد بود.
  
   
فصل گذشته با علی دایی کار کردی که در گذشته خیلی با او مشکل داشتی اما فکر می‌کنم فصل خوبی را پشت سر گذاشتی، این‌طور نیست؟
من فکر می‌کنم کار کردن با علی دایی هم تجربه خوبی بود، هر بازیکنی با هر مربی که کار می‌کند یکسری مسائل را یاد می‌گیرد ما هم توانستیم قهرمان جام‌حذفی شویم. خدا را شکر مشکلی هم پیش نیامد و تیم نفت هم عملکرد خوبی داشت.
  
روز دوشنبه در جریان بازی دوستانه فولاد خوزستان با سایپا با علی دایی برخورد داشتی؟
بله، ولی صحبت خاصی با هم نداشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvy9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره جوان استقلال: سمت راست پرسپولیس را از کار می اندازم