تاریخ انتشار: 1396/03/17 23:33
هافبک نفوذی جدید سیاه‌جامگان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 205330

احسان پیرهادی: بخاطر میثاقیان به سیاه‌جامگان آمدم/ تمام تلاشم را می‌کنم تا به لباس تیم ملی برسم

احسان پیرهادی، هافبک نفوذی مس رفسنجان به سیاه جامگان مشهد پیوست.
احسان پیرهادی: بخاطر میثاقیان به سیاه‌جامگان آمدم/ تمام تلاشم را می‌کنم تا به لباس تیم ملی برسم

هافبک نفوذی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی، به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد که در ذیل می خوانید:

فرتاک ورزشی: دوباره برگشتید به لیگ برتر، چه حسی دارید؟

خب مسلماً اون بازتابی که عملکرد یه بازیکن تو لیگ برتر داره خیلی با لیگ یک متفاوته، در ضمن سطح لیگ برتر خیلی بالاتر از لیگ یک هست. خیلی خوشحالم که به این تیم خوب و دوست داشتنی پیوستم، ایشالله که بتونم در خدمت این تیم و مردم مشهد موفق باشم

فرتاک ورزشی: پیشنهاد های دیگه ای هم داشتین؟

حقیقتش تو لیست چند تا تیم دیگه هم بودم و با من تماس گرفته بودند اما به هر ترتیب سیاه جامگان رو انتخاب کردم چون احساس کردم میتونم اینجا پیشرفت کنم.

فرتاک ورزشی: تو دریافت مطالباتت و جدایی از مس که به مشکلی برنخوردین؟

قراردادم به اتمام رسیده بود، باشگاه هم قول پرداخت باقی مطالبات رو به من داده، در همین جا اجازه میخوام از آقای زینالی مدیریت باشگاه مس رفسنجان و همکارانشون تشکر کنم که خیلی تو این ۲ فصل در پیشرفت فوتبال من تلاش کردند.

فرتاک ورزشی: کار سختی تو سیاه جامگان داری، معمولاً تیم های اکبر میثاقیان دفاعی و با یه مهاجم بازی میکنن، فکر میکنی بتونی از پس گوران یرکوویچ و این مسئولیت سخت بربیای؟

خب یکی از دلایلی که سیاه جامگان رو انتخاب کردم اعتقاد راسخم به آقای میثاقیان بوده، مطمئناً با تلاشی که میکنم سعی ام بر این است که بهترین مهره تیمم باشم و در تیم مثمر ثمر باشم.

فرتاک ورزشی: سیاه جامگان تو دو فصل اخیر تو بازی آخرش تو لیگ برتر ابقا شد، فکر میکنید این فصل با اکبر میثاقیان هم همون شرایط پیش بیاد؟

من احساس میکنم امسال کادر بسیار خوبی داریم چون همونطور که همه دیدند سال گذشته تیم رو با اون وضعیت تحویل گرفتند و در لیگ برتر نگه داشتند، مطمئناً امسال وضعیت بهتری خواهیم داشت و تلاش میکنیم به عنوان یه تیم جوان و باانگیزه در رده های بالای جدول قرار بگیریم.

فرتاک ورزشی: هر فوتبالیستی اهدافی تو زندگیش داره، مطمئناً سیاه جامگان سقف آرزوهات نیست، هدف احسان پیرهادی تو فوتبال چیه؟

خب سیاه جامگان میتونه یه سکوی پرتاب خوبی برای من باشه البته نباید از این هم بگذریم که همه چی بستگی به تلاش من داره اما سعیم بر این است که به پیراهن تیم ملی برسم.

فرتاک ورزشی: در پایان اگه حرف یا مطلبی هست بفرمایید؟

تشکر میکنم از شما که این وقت رو در اختیار من گذاشتید، از مردم خوب مشهد هم تشکر میکنم و درخواستم اینه که تو این روز های عزیز دعام کنند تا بتونم در تیم و زندگیم موفق باشم.

خبرنگار: "ابوالفضل مهدی‌زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvra9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن لیگ یکی فردا با سیاه‌جامگان امضا می‌کنند
نقل و انتقالات لیگ یک؛