تاریخ انتشار: 1395/11/13 23:23
مصاحبه جنجالی مالک استقلال آبی با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 231954

جباری: در جویبار با سیب زمینی و پرتغال دروازه بان ما را زدند تا گل بخوریم/ تیمم را به مازندران هبه خواهم کرد

مالک باشگاه استقلال آبی در گفتگویی تفصیلی، از مسئولین لیگ دویی انتقاد کرد.
جباری: در جویبار با سیب زمینی و پرتغال دروازه بان ما را زدند تا گل بخوریم/ تیمم را به مازندران هبه خواهم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس جباری مالک و مدیرعامل باشگاه استقلال آبی که در این هفته مقابل تیم فوتبال اردبیل 1-0 پیروز شد تا رسما خود را به عنوان مدعی در گروه اول لیگ دو مطرح کند، از عدم نظارت مسئولین بر لیگ دو گلایه مند شد و از هبه کردن امتیاز این تیم به مازندران خبر داد. مصاحبه کامل مهندس جباری را در ذیل می خوانید:

* دلم برای فوتبال اردیبل می سوزد و نمی خواستم مقابل این تیم پیروز شویم

مردم و مسئولین فوتبال اردبیل آنقدر برایم متشخص هستند که بچه های باغیرت این تیم را می دیدم، دلم می سوخت و اگر اینجای جدول نبودیم، به کادر فنی دستور می دادم تا به این تیم ببازیم. گرچه آنها خیلی بی بضاعت هستند، اما بهترین مردم کشور را دارند و ای کاش همه ی مردم ما فرهنگ را از مردم اردبیل یاد بگیرند.

* فوتبال نبود، اسکیت سواری بود

بازی با تیم اردبیل بازی خوبی بود و از کادرفنی راضی بودیم. در نیمه اول بازی چنگی به دل نزد اما چون سیستم حریف 3-5-2 بود، در نیمه دوم خوب آنها را آنالیز کردیم و یک گل زدیم و 10 گل نزدیم اما چون قبل از بازی سرمای 10 درجه زیر صفر حاکم بود و روی زمین یخ زده بود، فوتبالی شاهد نبودیم بلکه اسکیت سواری بازیکنان دو تیم را شاهد بودیم. بازیکنان تیم اردبیل لباس گرمایشی نداشتند و با لباس بازی آمدند برای گرم کردن که این برایم خیلی سخت بود.

* از کادرفنی فعلی کاملا راضی هستم

از آقای تابش که فردی راستگو صادق هستند راضی هستم و با من در امور باشگاه هماهنگ هستند و خیلی خوب تیم را به جلو هدایت می کند و حال که از مدعیان اصلی صعود لقب گرفته ایم، انتظار دارم تیم را به مرحله بعدی بیاورد و در نهایت لیگ یکی شویم، گرچه لیاقت تیم ما لیگ یک است نه لیگ دو.

* فرهنگ را از اردبیل یاد بگیرید؛ در جویبار به دروازه بان ما سیب زمینی و پرتغال زدند تا گل بخوریم

تیم های شمالی و خصوصا مازندران و گیلان، فرهنگ فوتبالی را بروند از اردبیلی ها یاد بگیرند. تیم اردبیل برای بازی با ما گرچه بی بضاعت است اما گل و شیرینی آورد و ما را مورد استقبال خود قرار دادند اما در جویبار در فاصله سه متری با دروازه ما، یک نیسان آوردند و با پرت کردن سیب زمینی و پرتغال به سمت دروازه بان ما، فکرش را مشغول کردند و گل خوردیم درحالی که در تهران، به جویبار سه گل زدیم و پیروز شدیم.

برخی تیم ها علیه داور چاقو می کشند و او را تهدید می کنند، اما کسی صدایش در نمی آید. واقعا این تیم های شمالی آبروی فوتبال را برده اند و برای نتیجه گرفتن هرکاری می کنند، درحالی که ما مشکل مالی خواصی نداریم و در سفر به اردبیل 18 میلیون تومان خرج کردیم، ای کاش فوتبالی ها فرهنگ را از اردبیلی ها یاد بگیرند و آن را سرلوحه زندگی خود کنند.

* 100 دقیقه فیلم بازی را به حسن زاده نشان دادم و حقم را نگرفتم

فیلم بازی با داماش را خریدم و چون اجازه فیلمبرداری به ما را نمی داند، مجبورم شدم پول بدهم تا فیلم بازی را خریداری کنم و 100 دقیقه فیلم را به آقای حسن زاده نشان دادم و به ایشان ثابت کردم که حق تیم ما را خوردند، متاسفانه آقای حسن زاده فقط نظر من را تایید کردند و هیچ کاری در عمل انجام ندادند.

* چهار میلیارد هزینه کردم، تیم را به فوتبال مازندران هبه خواهم کرد

تاکنون در استقلال آبی چهار میلیارد هزینه کردم و بازهم خواهم کرد. من تیم را به لیگ یک آوردم اما بخاطر دلایلی که هنوز متوجه آن نشدم، نتوانستیم در لیگ یک حاضر شویم و در لیگ دو ماندیم و اینجاست که واقعا باید گفت فوتبال ما بی صاحب است. تیم خودم را به غرب مازندران (چالوس-نور-رامسر و ...) هبه خواهم کرد و با رویکردی جدید و مدیریت خودم و بااستفاده از نیروی بومی، فصل آینده حاضر خواهیم شد.

* تنها تغییر در فوتبال کشور را آقای کامرانی فر داده است

هیچ تغییری در فوتبال کشور نمی بینم و فقط از زمان ورود آقای کامرانی فر در دپارتمان داوری، به نظرم 70 درصد داوری ها بهتر شده است و وضع اسف بار داوری در لیگ دو نیز، کمی روبه راه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6868

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک استقلال در راه لیگ پرتغال