تاریخ انتشار: 1396/08/20 19:28
سرمربی فجرسپاسی مطرح کرد؛
کد خبر: 174175

کلانتری: اینکه داوری‌ها به سود فجر است به دور از انصاف و عدالت است/ باقدرت ادامه می‌دهیم و از مدعیان لیگ خواهیم شد

سرمربی فجر بیان کرد که شایعه حمایت داوران از این تیم به دور از انصاف است.
کلانتری: اینکه داوری‌ها به سود فجر است به دور از انصاف و عدالت است/ باقدرت ادامه می‌دهیم و از مدعیان لیگ خواهیم شد

 علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با سایت این باشگاه بیان کرد: تیم فجر شهید سپاسی بخاطر شخصیت و ارزش بالای تیمی و ‌یدک ‌کشیدن نام شهید از هیچگونه مسائل نا جوانمردانه در راستای نتیجه گیری استفاده نکرده و نمی کند. همواره در طول سالیان حضور باشگاه فجر در لیگ های مختلف این امر سرلوحه باشگاه داری در تیم‌ ما بوده است. 

وی افزود: ما همیشه به کادر داوری در دیدار های مختلف احترام گذاشتیم و حتی اگر حقی از ما ضایع شد بدون اعتراض و بر هم زدن جو چه در طول بازی و چه بعد از بازی از اختشاش در جو فوتبال پرهیز کردیم. نمونه بارز این امر در بازی مقابل ملوان که یک پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شد و ما هیچگونه اعتراضی به کادر داوری و ناظر فدراسیون نداشتیم.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه لیگ یک اقای دکتر سیف‌الله‌پور اعلام کردند که تصمیم داور برای اعلام کرنر در آن صحنه صحیح بوده اما اگر تصویر یا فیلمی از پشت دروازه ثبت شده بود به وضوح خطای هَند بازیکن ملوان اشکار بود و صددرصد باید برای ما پنالتی گرفته میشد. با این وجود باز هم ما اعتراضی نکردیم بیان اینگونه مسائل که داوری به سود فجر بوده است واقعا به دور از انصاف و عدالت است.

کلانتری در خاتمه عنوان کرد: کارشناسان داوری نیز شاهد این امر هستند که هیچگاه داوری به سود فجر نبوده است. با این حال ما با توکل به خداوند و اتکا به داشته های خودمان، اتحاد، همدلی و اعتماد که بین اعضای باشگاه وجود دارد با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد و از مدعیان لیگ یک خواهیم بود.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xvba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: به برق جدید و مردم شیراز تبریک می‌گویم/ یک امتیاز در خانه حریف خوب است
اختصاصی| سرمربی فجرسپاسی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

کلانتری: نمی‌دانم داور به جای اخراج نکونام، چرا من را اخراج کرد؟
چرا باید مدیرعامل میزبان در جایگاه ویژه کتک بخورد؛