تاریخ انتشار: 1396/07/12 22:48
کد خبر: 179818

کلانتری: پتانسیل خوبی داریم/ آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ از یک امتیاز رضایت دارم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازی سختی برابر آلومینیوم داشتیم، گفت: امیدوارم یک امتیاز این دیدار در آینده به کمک دو تیم بیاید.
کلانتری: پتانسیل خوبی داریم/ آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ از یک امتیاز رضایت دارم

 علی کلانتری پس از کسب تساوی برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: در این دیدار نیمه اول آن با توجه به تمرینات و آنالیز خوبی که از  تیم آلومینیوم داشتیم  برای ما خیلی خوب پیش رفت و حتی شرایطی ایجاد شد که بتوانیم به گل برسیم و موقعیت هایی نیز داشتیم که متاسفانه نتواتستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم آلومینیوم نسبت به ما به مراتب بازی را بهتر شروع کرد و در ادامه نیز از ما بهتر بود. در نیمه دوم ضعیف بودیم و بازیکنان نتوانستند انتظارات را در این نیمه برآورده کنند.

کلانتری افزود: تیم آلومینیوم در نیمه دوم با تاکتیک ارسال توپ از جناحین موقعیت هایی روی دروازه ما ایجاد کرد ولی خوشبختانه نتوانست به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: با آنالیزی که از تیم آلومینیوم اراک داشتیم این تیم را یک تیم محکم و دونده دیدیم و پیش بینی بازی سختی را در اینجا می کردیم.

وی ادامه داد: تیم ما امسال نسبت به فصل پیش ۸۰ درصد تغییر کرده است و از نظر مالی نیز با تلاش مسئولان وضعیت خوبی داریم، پتانسیل بالایی داریم و تلاش می کنیم بتوانیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این یک امتیاز در آینده به کمک هر دوتیم بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r578w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: نمی‌دانم داور به جای اخراج نکونام، چرا من را اخراج کرد؟
چرا باید مدیرعامل میزبان در جایگاه ویژه کتک بخورد؛

کلانتری 3 بازی و صفر امتیاز مقابل ماشین سازی!
مربی همیشه مغلوب مقابل تبریزی‌ها؛