تاریخ انتشار: 1395/06/28 20:10
کد خبر: 260699

علیرضا مرزبان :از بازی نه اما از نتیجه راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان دیدار تیمش با فولاد یزد گفت : از نتیجه بر خلاف عملکرد بازیکنان راضی هستم.
علیرضا مرزبان :از بازی نه اما از نتیجه راضی هستم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان دیدار تیمش با فولاد یزد گفت : از نتیجه بر خلاف عملکرد بازیکنان راضی هستم .

 ما در چهار هفته اخیر و پیش از این بازی فوتبال بهتری ارائه داده بودیم اما پیروز نشده بودیم اما امروز که  تیم برتر میدان نبودیم به سه امتیاز رسیدیم . اگر اشتباه مرگبار دروازه بان حریف نبود ما پیروز نمی شدیم.

مرزبان حرفهایش را اینطور ادامه داد : سال گذشته هم که به عنوان سرمربی تیم پیکان تهران به یزد آمدم تیمم فوتبال خوبی ارائه نداد اما مقابل تیم فولاد یزد به پیروزی رسیدیم . البته نباید فراموش کنیم که گرما و خشکی هوا تاثیر منفی روی تیم ما گذاشته بود.

سرمربی مازنی ها افزود : با این فوتبالی که از تیم یزد دیدم از جایگاه فعلی آن ها در جدول متعجب شدم. تیم فولاد خوب بازی کرد . امروز تیم ما فاقد کیفیت لازم بود . باید بیشتر کار کنیم تا به شرایط مطلوب برسیم.

در لحظاتی باورم نمیشد ما داریم جلوی یک تیم ته جدولی بازی می کنیم و فکر میکردم حریف ما پرسپولیس است.

سرمربی تیم خونه به خونه اظهار داشت: بازیکنانم از لحاظ فردی در سطح بسیار بالایی قرار دارند ولی از لحاظ تیمی به آنچه مدنظر من هستند هنوز نزدیک نشده اند که امیدوارم با تمرینات و تلاش بیشتر هرچه سریعتر به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

مربی حرفه ای و البته منطقی خونه به خونه در مورد صحبت های هفته قبلش در مورد حواشی لیگ یک هم گفت :
باید اجازه دهیم نتایج در میدان رقم بخورد و نباید از بیرون به  داوران و عوامل برگزاری فشار وارد کنیم. باید همه جای فوتبال قانون مداری را جاری کنیم . همه انتقاد می کنند که چرا هوادار به استادیوم ها نمی آید در صورتی که برخی از ما فوتبالی ها با رفتار و حرفهایمان آن ها را فراری داده ایم .

او در مورد تعداد تیم های صعود کننده و سقوط کننده در پایان فصل هم چنین نظر داد : قانون و آیین نامه بر نظرات همه ارجح است . اگر در تمام زمینه ها قانون مداری را سرلوحه فوتبالمان قرار دهیم دروازه های خوشبختی به روی ما گشوده خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48opvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی کامل دیدار فولاد یزد-خونه به خونه
اختصاصی/