تاریخ انتشار: 1396/02/02 10:25
کد خبر: 215499

گادوین منشا تیم آینده اش را مشخص کرد

مهاجم گلزن پیکان اظهار داشت: تیم آینده خود را انتخاب کرده ام. من بهترین انتخاب را داشتم و تیم آینده‌ام بهترین است.
گادوین منشا تیم آینده اش را مشخص کرد
گادوین منشا بازیکنی است که همه می‌گویند با پرسپولیس تمام کرده و حتی طرفین با هم به توافق کتبی هم رسیده‌اند اما این بازیکن با حرفه‌ای گری از پاسخ دادن به این سوال طفره می رود.
منشا در خصوص فصل اینده می‌گوید: حق مسلم من است که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. البته از من نخواهید که الان در مورد تیم آینده‌ام صحبت کنم چرا که در کوران بازی‌ها هستیم و تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده پیکان است.
وی افزود: برای من هنوز فصل تمام نشده و اجازه دهید بعد از اتمام فصل به این سوال شما پاسخ بدهم. آن موقع خودتان خواهید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.
وی در خصوص قهرمانی سرخپوشان نیز می‌گوید: پرسپولیس تیم بزرگی است و این فصل عالی کار کرد. آنها بازیکنان خوبی را در اختیار دارند و خیلی سخت می شود این تیم را شکست داد. فاصله‌ای که پرسپولیس با تیم‌های دیگر جدول دارد به خوبی تفاوت این تیم را با آنها نشان می‌دهد. در کل می‌خواهم بگویم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است.
به نظر می‌رسد با صحبتهای منشا این بازیکن جدایی از جمع شاگردان جلالی را ترجیح داده و می‌خواهد به پرسپولیسی اصافه شود که در این مصاحبه از آن حسابی تعریف کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nvll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجم نیجریه ای نزدیکتر از همیشه به پرسپولیس! پاسخ منفی گادوین منشا به پیشنهاد استقلال!