تاریخ انتشار: 1396/01/15 16:58
کد خبر: 219401

اوضاع نابسامان حریف پرسپولیس در نیم فصل دوم

حریف فردای پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم پیکان است. تیمی که در بازی رفت هم پرسپولیس را آزار داد و در نهایت یک امتیاز هم از شاگردان برانکو گرفت.
اوضاع نابسامان حریف پرسپولیس در نیم فصل دوم

پیکان در آن مقطع تیمی منسجم بود و نتایج بهتری هم می‌گرفت. پیکان در پایان نیم‌فصل اول با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشت و به نظر می‌رسید با ادامه آن روند، هم مدعی قهرمانی باشد و هم بهترین نتایج تاریخ این باشگاه رقم بخورد. اما در نیم‌فصل دوم اوضاع کمی عوض شد.

 

در نقل و انتقالات نیم‌فصل شایعه مذاکره گادوین منشا با چند تیم بالای جدولی حسابی جلالی را عصبانی کرد. او تا مدت‌ها از این ماجرا در نشست‌های خبری خود حرف می‌زد و حتی در یکی دو بازی با طرح این ادعا که منشا دیگر تمرکز لازم را ندارد او را نیمکت‌نشین کرد. این اتفاقات باعث شد نتایج پیکان در نیم‌فصل دوم افت کند. حالا شاگردان جلالی از 10 بازی نیم‌فصل دوم فقط 10 امتیاز گرفته‌اند و برای اینکه بتوانند حداقل به اندازه نیم‎فصل اول امتیاز بگیرند باید هر 5 بازی باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند که البته کمی بعید به نظر می‌رسد.

 

پیکان در نیم‌فصل دوم 6 باخت داشته است و از این لحاظ بدترین رکورد را به جا گذاشته. این تیم در نیم‌فصل دوم حتی از تیم‌های قعرنشینی مثل ماشین‌سازی و صبا و سیاه‌‎جامگان بیشتر شکست خورده و این نشان از افت عجیب و شدید شاگردان جلالی در این مقطع دارد. اما در مقابل ماشین سازی، به نظر می‌رسید پیکان دوباره به روزهای خوب خود نزدیک شده است. این تیم علاوه بر 3 گلی که به تیم تبریزی زد، چند فرصت گل مسلم دیگر را هم از دست داد که با گل کردن آنها می توانست پرگل‌ترین پیروزی لیگ شانزدهم را رقم بزند. با این حال برای این که مشخص شود پیکان در حال حاضر چه شرایطی دارد باید منتظر بازی فردای این تیم مقابل پرسپولیس باشیم. در واقع این بازی مقابل صدرنشین جدول است که عیار واقعی شاگردان مجید جلالی را در اواخر فصل مشخص خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36lny7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمهیدات برانکو برای مهار گادوین منشا در غیاب فرشاد احمدزاده.