تاریخ انتشار: 1398/12/03 20:49
کد خبر: 70003

بازی سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: طبق استعلامی که گرفتیم بازی سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
بازی سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر اظهار کرد: طبق استعلامی که گرفتیم بازی فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. همچنین  هیچ ابلاغیه‌ای از شورای تامین و سازمان لیگ دریافت نکردیم که  بازی سپاهان و پرسپولیس باید بدون تماشاگر برگزار شود. موضع باشگاه سپاهان هم این است که بدون حضور تماشاگر برابر پرسپولیس بازی نمی‌کنند چرا که امتیاز بازی فردا برایشان مهم است و  از نبود هوادار متضرر می‌شوند.  

دادخواه درباره اینکه تمهیدات لازم برای رعایت مسائل بهداشتی در ورزشگاه نقش جهان صورت گرفته است، گفت: مسائل بهداشتی و پیشگیری کننده که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لازم است فردا انجام خواهد شد و همه محل‌هایی که در دسترس عموم هواداران، بازیکنان، مربیان و افراد برگزار کننده بازی قرار دارد فردا صبح ضد عفونی می‌شود.  

او درباره برنامه‌های انجام شده برای برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در فضای آرام بیان کرد: باشگاه سپاهان اقدامات فرهنگی زیادی انجام داده است تا هواداران فقط  به  تشویق  تیم خود بپردازند و با مشوقین اصلی تیم هم جلساتی را برگزار کرده است. همچنین باشگاه سپاهان برای ایجاد فضای آرام در ورزشگاه نقش جهان تمهیدات لازم فرهنگی را در نظر گرفته است که همزمان با استقرار تماشاگران در ورزشگاه انجام می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j8xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیراهن نیم‌فصل دوم پرسپولیس رونمایی شد + عکس