تاریخ انتشار: 1395/11/01 20:46
کد خبر: 234627

اختلاف رحمتی و منصوریان حربه ای برای دور کردن ذهن هواداران از نتایج استقلال؟

اختلاف رحمتی و منصوریان حربه ای برای دور کردن ذهن هواداران از نتایج استقلال؟

به احتمال زیاد سید مهدی رحمتی در بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان به چارچوب دروازه استقلال باز خواهد گشت تا آنچه اختلاف منصوریان با این دروازبان نامیده می‌شد، پایان یافته تلقی شود.

اختلاف منصوریان با رحمتی برخاسته از جدل کلامی این دروازبان و دستیار اول منصوریان بود. اما در ادامه سرمربی استقلال این مسئله شخصی را به اصول مدیریتی پیوند زد و خواست تا از این طریق اتوریته خود را در تیم به رخ بکشد. به عبارتی دیگر، اعتراضات رحمتی به نحوه مربیگری خرمگاه، باعث شد تا منصوریان به فکر مقابله با دخالت‌های کاپیتان تیمش بیفتد آن هم در حالی‌که تا قبل از آن خود با نوع رفتار و مصاحبه‌هایش اجازه این دخالت را به او داده بود.

منصوریان در مدیریت موضوع رحمتی نشان داد که علی‌رغم سال‌ها حضور در جریان اتفاقات حاشیه‌ای باشگاهی چون استقلال، وقتی از مقام ناظر به مقام تصمیم‌گیر ارتقا یافت، نتوانست رفتار مدیریتی درستی از خود نشان دهد. شاید بسیاری جنجال به راه افتاده بر سر این موضوع را اشتباه منصوریان در مصاحبه صریحش در مورد دادن رضایتنامه به رحمتی بدانند، اما می توان گفت که او این تصمیم را آگاهانه و به هدف به راه افتادن چنین جو پر سروصدایی اتخاذ کرد تا با آن بتواند چند صبایی اذهان هواداران این تیم را از نتایج نامناسب دور کند. به خصوص که نمایش بازی با سپاهان این هواداران را امیدوار کرده بود. خبر قرار گرفتن نام رحمتی در لیست مازاد استقلال در نیم‌فصل را هم خود او و نزدیکانش قبل از جلسه با هیئت مدیره رسانه ای کردند، اما بعد از پایان ان جلسه مجبور به تکذیبش شدند.

با بازگشت رحمتی به ترکیب استقلال، ظاهرا جدال این دروازبان و کادر فنی استقلال پایان یافته تلقی می‌شود، اما مطمئنا روابط این دو مثل سابق نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dwrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف اصلی استقلال از خرید آندو فاش شد؛ دلیل خریدن آندرانیک مسائل فنی نیست!