تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:33
کد خبر: 230403

پرسپولیس و استقلال در اوج به هم رسیدند

در پایان هفته بیستم لیگ برتر و در حالی که 5 هفته از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم گذشته، پرسپولیس با به دست آوردن هر 15 امتیاز ممکن از 5 بازی اخیر، صدرنشین بی‌رقیب بازی‌ها در نیم فصل دوم است.
پرسپولیس و استقلال در اوج به هم رسیدند

در حالی که در پایان نیم فصل اول اختلاف پرسپولیس صدرنشین با نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده‌اش دو امتیاز بود، حالا این اختلاف به 9 امتیاز رسیده است. آماری که پرسپولیس برانکو را دست‌نیافتنی می‌کند. قرمز‌های تهران آمار فوق‌العاده‌ای در نیم فصل دوم به جا گذاشته‌اند. شاگردان برانکو نه تنها هیچ امتیازی به رقیبان ندادند، که هنوز گلی هم دریافت نکرده‌اند و در 5 بازی ابتدایی 10 گل زده‌اند.

بعد از پرسپولیس، استقلال با منصوریان و جوانانش بهترین نتیجه را در نیم فصل دوم گرفته است. آبی‌ها 4 بازی از 5 هفته ابتدایی نیم فصل دوم را با برد پشت سر گذاشته‌اند. استقلال در این 5 بازی یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و البته 4 گل هم خورده است. آمارها نشان می‌دهد که سرخابی‌های تهران در آمده‌ترین سطح قرار دارند و باید منتظر یک دربی هیجان‌انگیز و باکیفیت باشیم.

نکته جالب دیگر این است که تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن که جزو بالانشینان جدول رده‌بندی هستند، در نیم فصل دوم از 15 امتیاز ممکن فقط 8 امتیاز به دست آورده‌اند. ضعیف‌ترین نتیجه نیم فصل دوم را هم فولاد خوزستان با نعیم سعداوی به دست آورده. اهوازی‌ها در 5 بازی فقط دو تساوی به دست آورده‌اند. در حالی که از اواسط نیم فصل اوج گرفته بودند و در مقطعی تا رده پنجم هم بالا آمدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ddel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو پرسپولیس بلای جان منصوریان!

رنگ پیراهن باقری خیلی زود عوض میشود