تاریخ انتشار: 1395/09/23 13:21
کد خبر: 243303

خداحافظی غمبار حاج محمود/بی فکری نساجی!

هنوز به عصر نرسیده بود که نامه اش منتشر شد، متن استعفایی کوتاه و بدون کوچکترین اعتراض و با تشکر از همه!
خداحافظی غمبار حاج محمود/بی فکری نساجی!

به گزارش فرتاک ورزشی، این پایانی بود بر تلاش ستودنی محمود فکری برای حفظ نساجی در لیگ یک، که فراتر از آن هم رفت و تیم پردردسرش را میان خوب های دور رفت قرار داد اما انگار کارد به استخوان رسیده بود. تصمیمش را گرفت و باز هم پایش ایستاد، خداحافظ نساجی.

محمود فکری رسما استعفا کرد تا قطعا نساجی بهترین مربی سال های اخیرش را از دست بدهد. خوب یادمان است وقتی فکری به نساجی آمد برخی حرف از سقوط می زدند و همان ها حالا می گویند این تیم شایستگی صعود داشت.

تنها آمد و تنها رفت و بدون آنکه یاوری داشته باشد با وجود برجای گذاشتن بهترین تیم فنی ممکن رفت چون مسجل شده بود برایش که آنهایی که باید کمک حال نساجی باشند، بغرنجی اش را دیده اند اما قدمی برایش برنداشته اند.

نساجی با محمود فکری روزهای بد فنی داشته اما آنقدر کم که در قیاس با روزهای خوب به چشم نمی آید. برتری های محسوس در بازی ها و نمایش عالی هواداران را سرمست می کرد که تیمی دارند که هم خوب فوتبال بازی می کند و هم قابلیت پیروزی دارد.

نتایج خوب همراه با بازی های شجاعانه و تهاجمی و حتی پیروزی در خارج از خانه که همواره از نساجی سلب شده بود، فضایی آکنده از امید را فراهم کرد که با محمود فکری می توان حتی در بالای جدول بود اما خیلی زود همه چیز به خودش واگذار شد و شانه هایش شد نگه دارنده تیم!

مشکلات مالی به اوج رسید و برخی بازیکنان چند باره اعتراض و اعتصاب کردند که باعث شد نساجی بدون آنها بازی ها را دنبال کنند اما نتایج هیچوقت وخیم نبود.

در آستانه پایان لیگ یک در نیم فصل اول نساجی تنها تیم بین بالایی های جدول است که چنین موقعیت مالی دارد حتی سپیدرود رشت اوضاعش بهتر است اما نساجی بدون داشته های مالی و با ضعفی واضح، کمبودهایش را از نظر فنی جبران کرد و آن بالا ماند.

فکری همه اموری که به یک سرمربی مربوط نیست انجام می داد تا تیمش زنده بماند اما امید خودش مرد و آخرش هم تاب نیاورد و جدا شد.

در دو بازی آخر هم فکری تاب نیاورد و همراه تیم نرفت اما چنان تیمی ساخت که باز هم نتیجه گرفت و دست آخر خودش هم رسما اعلام خداحافظی کرد.

گفته می شود گروهی از هواداران پیگیر هستند که محمود فکری بازگردد و تیم را دوباره هدایت کند اما با کدام امید و انگیزه خودشان هم نمی دانند.

فکری فراتر از یک بازیکن اسبق و سرمربی برای نساجی دوید و زحمت کشید. تیمش هم که تیم بود اما حتی مدعیان سرسپردگی به نساجی کمک حالش نبودند و یاریش ندادند.

حالا نساجی بی فکری شده و باید دید بی فکری نساجی و از دست دادن چهره ای مثل محمودخان به چه منتهی خواهد شد.

هر چند ته دلمان امیدواریم که برگردد که عقل می گوید پس از اینهمه مرارت و خستگی شاید بهتر باشد به رفتن محمود فکری رضایت بدهیم، کمتر از اوها در فوتبال مان جایشان گرم و نرم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489vbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت فکری در آخر هفته مشخص خواهد شد