تاریخ انتشار: 1396/09/07 13:44
کد خبر: 171872

حاجی بیگی: در جریان جلسه برانکو با هدایتی نبودم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه اعضای هیئت مدیره و وزیر ورزش موافق ماندن برانکو در پرسپولیس هستند.
حاجی بیگی: در جریان جلسه برانکو با هدایتی نبودم

محمدرضا حاجی‌بیگی در مورد جلسه روز گذشته برانکو ایوانکوویچ با حسین هدایتی و اینکه این نشست با هماهنگی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است یا نه گفت: شخصا در جریان این جلسه نبودم اما اینکه آقای گرشاسبی از جلسه برانکو با هدایتی آگاهی داشت یا نه را بی‌اطلاع هستم.

وی در رابطه با مذاکرات گرشاسبی با برانکو در مورد تمدید قرارداد این مربی کروات یادآور شد: مذاکرات ما با برانکو روند خیلی خوبی در پیش گرفته و در واقع توافق بر سر خیلی از مسائل انجام شده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تمدید قرارداد برانکو ظرف یک هفته آینده نهایی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می‌شود جعفر کاشانی تنها عضو مخالف هیئت مدیره این باشگاه برای تمدید قرارداد برانکو است، عنوان کرد: تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه با تمدید قرارداد برانکو موافق هستند. آقای کاشانی هم در جلسات هیئت مدیره مخالفتی با این مسئله نکرده‌ و مشکلی با ماندن برانکو ندارد.

حاجی‌بیگی راجع به موضع وزیر ورزش در مورد برانکو تصریح کرد: وزیر ورزش هم موافق ماندن برانکو در پرسپولیس است و از تمدید قرارداد او استقبال کرده است.

وی  در مورد حضور بازیکنان پرسپولیس در منزل حسین هدایتی اظهار داشت: شناخت چندانی از حسین هدایتی ندارم که بخواهم درباره او اظهارنظر کنم پس اجازه دهید پاسخی به این موضوع ندهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xg8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: پلیس امنیت به صورت جدی به موضوع  آتش سوزی باشگاه ورود کرده/ وزیر درباره نفر پنجم هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم می‌گیرد