تاریخ انتشار: 1401/12/20 21:04
کد خبر: 9400

گل‌محمدی: کارمان برای قهرمانی سخت شد/ شرمنده هواداران هستیم

سرمربی پرسپولیس گفت:باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم آنها را با حضور گرم و پرشورشان خوشحال‌شان کنیم و شرمنده هستیم.
گل‌محمدی: کارمان برای قهرمانی سخت شد/ شرمنده هواداران هستیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان که به برتری یک بر صفر میهمان انجامید، گفت: قبل از هر چیزی باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم آنها را با حضور گرم و پرشورشان خوشحال‌شان کنیم و شرمنده هستیم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تأثیر حریف بودیم. با 10 نفره شدن تنبیه شدیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای برابر سپاهان داشتند. شرایط برای بازی کردن در این نیمه سخت شده بود و موقعیتی به حریف ندادیم. در دقایقی گل خوردیم که نمی‌توانستیم جبران کنیم. به عملکرد نیمه دوم بازیکنانم افتخار می‌کنم. شکست بد موقعی بود و کارمان را برای قهرمانی سخت کرد و فاصله امتیازی زیاد شد. نباید ناامید شویم و باید بیشتر کار کنیم و چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که با تلاش زیاد ناامید شوند و فکر نکنند قهرمانی از دست‌شان رفته است. به آینده امیدوار هستیم که بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی تصریح کرد: خبر خاصی ندارم و باید MRI‌ بگیرد. او از ناحیه گردن دچار مصدوم شد و هنوز در بیمارستان است.

گل‌محمدی در خصوص مشکلات مالی باشگاه و عدم دریافتی دستیاران خارجی‌اش گفت: بازی را باخته‌ایم و نتوانستیم امتیاز بگیریم، به همین دلیل فکر نمی‌کنم صحبت‌هایم در این رابطه خریدار و گوش شنوایی داشته باشد. در هر باشگاهی که تیمش می‌خواهد قهرمان شود و روزهای خوبی برای هواداران بسازد، همه باید وظیفه‌شان را درست انجام دهند. فعلاً درباره این بحث‌ها صحبتی ندارم و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459792

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت ویژه «یحیی» به کاپیتان؛ این ستاره‌ها را احیا کن!