تاریخ انتشار: 1401/12/09 23:04
کد خبر: 9968

ماموریت ویژه «یحیی» به کاپیتان؛ این ستاره‌ها را احیا کن!

«وحید امیری» نقش مهمی در درخشش 2 همبازی نیمکت‌نشین خود ایفا کرده است.
ماموریت ویژه «یحیی» به کاپیتان؛ این ستاره‌ها را احیا کن!

یحیی گل‌محمدی برای به موفقیت رسیدن پرسپولیس سعی داشته تا همواره از همه پتانسیل فنی تیمش استفاده کند و حتی در هفته‌های اخیر به بازیکنانی مورد غضب او قرار گرفته بودند، هم میدان داده تا بلکه با درخشش آن‌ها، نتایج دلخواه برای پرسپولیس به‌دست آید. سیامک نعمتی و مهدی عبدی از جمله بازیکنانی هستند که گل‌محمدی در 2 هفته اخیر به آن‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها در نقطه مقابل درخشش خواسته تا بتواند در دیدارهای بعدی فرصت بازی بیشتری در اختیار این بازیکنان قرار بدهد.

وحید امیری که در نقش کاپیتان سوم پرسپولیس بعد از امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا بازوبند را به بازوی خود می‌بندد، در چند پست مختلف از سوی یحیی گل‌محمدی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت به کار گرفته می‌شود و دفاع چپ، پست باب‌میل گل‌محمدی برای امیری است. ستاره باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت تلاش زیادی داشته تا بتواند باوجود حضور در پست دفاع چپ به همبازیان خود در خط حمله کمک کند و روی دروازه رقبا موقعیت‌سازی کند که نگاهی به کارنامه امیری در 2 بازی اخیر نشان می‌دهد که او در این امر موفق بوده است.

پایان موفق پروژه اول؛ «سیامک» احیا شد

سیامک نعمتی در نقل‌وانتقالات زمستانی به‌دنبال جدایی از پرسپولیس بود اما رخ دادن فعل‌وانفعالاتی جنجالی و عدم توافق مالی نعمتی با مدیران باشگاه باعث شد تا مدافع - هافبک شماره 88 پرسپولیس در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بماند. سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت باوجود بقای نعمتی در پرسپولیس، تا هفته گذشته او را سکونشین نگه داشت و معتقد بود که هنوز به فرم ایده‌آل برای حضور در ترکیب سرخ‌ها نرسیده و سرانجام برای سفر به اصفهان و دیدار با سپاهان، نام سیامک نعمتی وارد فهرست پرسپولیس شد.

نعمتی که در نقش یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شد، توانست روی حرکت انفرادی فوق‌العاده وحید امیری و از خودگذشتگی ستاره سرخ‌ها، صاحب موقعیت گلزنی شود و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد تا با به لطف پاس گل امیری، در اولین بازی‌اش در بازگشت دوباره به ترکیب پرسپولیس موفق به گلزنی شود.

پاس گل نجات‌بخش برای «عبدی»

مهدی عبدی از جمله ستارگان رو به افول تیم پرسپولیس به‌شمار می‌رود. مهاجم باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت باتوجه به جذب شیخ دیاباته و لیاندرو پریرا و البته بازگشت عیسی آل‌کثیر امید چندانی برای بازی نداشت تا اینکه برتری 2گله شب گذشته شاگردان گل‌محمدی برابر نفت مسجدسلیمان باعث شد تا یحیی به‌سراغ عبدی برود و به او فرصت بازی برابر نفت را داد تا بلکه ستاره پرسپولیس بتواند در نقش گلزن بدرخشد.

وحید امیری همان‌طور که توانست در نقش احیاگر سیامک نعمتی با یک پاس گل بدرخشد، این‌بار هم کار تیمی زیبای بازیکنان پرسپولیس را با یک پاس دقیق برای عبدی تکمیل کرد تا مهاجم باتجربه سرخ‌ها بتواند توپ را به گوشه دروازه نفت مسجدسلیمان بفرستد و طلسم گل‌نزدن‌هایش در پیراهن پرسپولیس را بشکند تا امیری در قامت یک گل‌ساز در 2 بازی اخیر پرسپولیس، کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpjx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: صنعت نفت می‌تواند در لیگ برتر بماند