تاریخ انتشار: 1397/06/06 15:06
کد خبر: 132624

توضیحات آذرنیا در خصوص مذاکره تراکتورسازی با رضاییان

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در باشگاه مسئولان امور نقل و انتقالات مشخص شده و من خبری از این موضوع ندارم به همین خاطر خبر مذاکره با رامین رضائیان را تائید یا تکذیب نمی‌کنم.
توضیحات آذرنیا در خصوص مذاکره تراکتورسازی با رضاییان

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد شرایط تراکتورسازی، گفت: خدا را شکر تراکتورسازی شرایط خوبی دارد و وضعیت تیم روز به روز بهتر می‌شود. اعضای تیم ما رفته رفته هماهنگ تر می‌شوند و به امید خدا در ادامه عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی در مورد بازی با سپاهان، تصریح کرد: بازی خوبی بود و دو تیم فوتبال تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم پیروز به خانه باز گردیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد در پیش بودن دربی تبریز، خاطرنشان کرد:‌ تمام دربی‌ها در اقصی نقاط دنیا دارای زیبایی و جذابیت است. هر دو تیم انگیزه زیادی دارند. در دربی بحث قوی بودن و ضعیف بودن تیم‌ها مطرح نیست هر تیمی که بتواند از لحاظ روانی شرایط بهتری داشته باشد و با انگیزه به میدان برود می‌تواند به موفقیت برسد.  هر چند تراکتورسازی روی کاغذی از ماشین سازی شرایط بهتری دارد اما هیچ چیز از قبل مشخص نیست و در بازی هر تیمی که آماده تر باشد می‌تواند به موفقیت برسد.

وی در مورد وضعیت محمدرضا آزادی تصریح کرد: او با توجه به اینکه هنوز به تبریز نیامده و همراه تیم امید در اندونزی است در دیدار مقابل ماشین سازی‌هم غایب خواهد بود.

آذرنیا در مورد وضعیت لیست تراکتورسازی، تصریح کرد: ما تا به اینجا 14 بازیکن بزرگسال جذب کردیم و هنوز چهار جای خالی داریم. در لیست زیر 23 سال هم جای خالی داریم.

وی در مورد اخباری که در مورد مذاکره با رامین رضائیان مطرح شده است، گفت: در مورد اخبار نقل و انتقالات باشگاه خبر ندارم و در جریان این موضوع نیستم. از سوی محمدرضا زنوزی و مدیران باشگاه مباحث نقل و انتقالات پیگیری می‌شود. من هم در اخبار این موضوع را شنیدیم اما خبر دیگری ندارم و این مسئله را نه تکذیب و نه تائید نمی‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458vjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جدایی رسمی رضائیان از اوستنده