تاریخ انتشار: 1395/09/19 14:39
کد خبر: 244100

اشتباه پرسپولیس که شاید برایش گران تمام شود

تعویق یک روزه بازی با پدیده از پنجشنبه به جمعه و در نهایت از جمعه به شنبه به علت بدی هوا اشتباهی که ممکن است برای پرسپولیس گران تمام شود.
اشتباه پرسپولیس که شاید برایش گران تمام شود

تأخیر یک روزه بازی که با درخواست پدیده و موافقت پرسپولیس از پنجشنبه به جمعه افتاد شرایط را به گونه ای رقم زده که امروز نیز به علت بدی هوا بازی به فردا شنبه موکول شود و همین امر موجب می گردد که سرخپوشان پایتخت دو بازی پیاپی خارج از خانه با حداقل فاصله زمانی داشته باشند و در دیدار بعدی نیز به مصاف ذوب آهنی بروند که در حال حاضر یکی از خوب های لیگ برتر می باشد و نتایجی که گرفته است خود نشانگر این موضوع می باشد که حریفی دست و پا بسته نخواهد بود.

پرسپولیس و ذوب آهن هر دو  در پنجشنبه بازی داشتند، اماحال پرسپولیس باید با پدیده شنبه بازی کند و یکشنبه را به ریکاوری اختصاص دهد و عملا تنها 3 جلسه تمرین مفید خواهد داشت که شاید نرمال باشد ولی برای بازی خارج از خانه، آن هم مقابل تیم اوج گرفته ذوب آهن کافی نیست. حال آنکه ذوب آهن دو برابر پرسپولیس فرصت آماده سازی برای این بازی خواهد داشت و  خستگی ناشی از سفر نیز نخواهد داشت.

این اتفاقات نمی افتاد اگر برخی کارمندان پرسپولیس به وظایف خود عمل می کردند و در پشت این جمله که (برانکو موافق انجام بازی در جمعه بود) پنهان نمی شدند. آیا چک کردن سی ثانیه ای هوای یک شهر نیز وظیفه برانکوست؟ در این دو ساله از اسم رمز برانکو زیاد برای فرار از مسئولیت استفاده کرده اید، لطفا بس کنید و کمی بیشتر هوشیار باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456klm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا- پدیده/ فرکی دیگر تیم مشهدی را هم می برد؟

برانکو راهش را پیدا کرده‌ است
مهاجری: بازیکنانم مستعد پیروزی هستند پدیده مشهد