تاریخ انتشار: 1395/09/18 19:30
مهاجری: بازیکنانم مستعد پیروزی هستند پدیده مشهد
کد خبر: 244264

برانکو راهش را پیدا کرده‌ است

سرمربی پدیده مشهد با تمجید از عملکرد شاگردانش آنها را آماده تقابل بزرگ این هفته مقابل پرسپولیس دانست.
برانکو راهش را پیدا کرده‌ است

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا مهاجری که توانسته در دو تقابل قبلی خود مقابل پرسپولیس شکست ناپذیر بماند، به دنبال کسب امتیازی دیگر از این جدال است. او با ابزار امیدواری از کسب نتیجه برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد بازیکنانش از هر نظر آماده این بازی هستند و به خوبی حریف را آنالیز کرده اند.

 

مهاجری درباره بازی فردا گفت: برای هر دو تیم روز سختی خواهدبود. شرایط جوی سختی برای فردای مشهد پیش‌بینی شده که روی کیفیت بازی تاثیرخواهد گذاشت.

 

سرمربی پدیده با تمجید از شرایط بازیکنانش گفت: در بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس رسیدیم، در ۴ هفته گذشته بازیکنانم خوب کار کردند، ۸ امتیاز گرفتیم که موفق بودیم. فردا نیز امیدوارم بتوانیم در برابر یکی از بهترین‌های ایران و آسیا، از حقانیت خود دفاع کنیم. پرسپولیس تیمی با کادرفنی شایسته است که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد اما به خوبی حریف را آنالیز کرده‌ایم و اگر بازیکنان بتوانند تمرکز لازم را داشته‌باشند، فردا پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست.

 

مهاجری از هواداران مشهدی خواست تا در بازی فردا حامی تیم پدیده باشند تا روز موفقی برای مشهد رقم بخورد: توقعم از هواداران مشهدی این است که ابتدا تیم شهر خود را تشویق کنند، یکی از دلایل ماندگاری سرخابی‌های پایتخت همین جمعیت هوادار گسترده‌ای است که در اقصی‌نقاط ایران دارند اما برخی شهرها مثل آبادان، تبریز و اصفهان خود را جدا کرده‌اند و به خوبی از تیم‌های خود حمایت می‌کنند.

 

وی با تشریح شرایط تیمش گفت: پارسال متاسفانه یا خوشبختانه، نتایج ما در قهرمانی تیم‌ها موثر بود و امسال هم این اتفاق در حال رخ‌دادن است. الان نه ولی در دور برگشت، این فشار روی بازیکنانم خواهدبود. سه هفته متوالی در مصاف با تراکتور، پرسپولیس و استقلال کار سختی است.

 

مهاجری در خصوص عملکرد حریف نیز گفت: برانکو راهش را پیدا کرده است. پرسپولیس از نظر گل زده  یکی دو تا بیشتر از ماست اما تیمی شانس قهرمانی دارد که خط دفاع و گلر خوبی داشته‌باشد.

 

وی ادامه داد: در توان بچه‌های من است که از پس پرسپولیس هم برآیند، وقتی تراکتور را مقابل هوادارانش با آن بازیکنان و کیفیت، متوقف می‌کنیم می‌توانیم فردا هم موفق باشیم. در ابتدای فصل وقتی گل اول را می‌خوردیم مستعد می‌شدیم برای دریافت گل‌های بعدی اما در میدان تبریز با وجود دریافت گل توانستیم به بازی برگردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pgo5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن خطرناک پدیده در برابر پرسپولیس

مرد متعصب استقلالی: در مورد استقلال نظری ندارم
کاش زودتر از پدیده گل‌ می‌خوردیم