تاریخ انتشار: 1395/12/06 22:33
اختصاصی/ درسته پول نداریم ولی نباید به ما هم ظلم بشود
کد خبر: 226995

بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: برای پیروزی به اراک می رویم

دیدار تیم های راه آهن و آلومینیوم اراک جدالی حساس در میانه های جدول است که این هفته در اراک برگزار خواهد شد.
بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: برای پیروزی به اراک می رویم

هافبک چپ راه آهن در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص دیدار این هفته راه آهن با آلومینیوم اراک گفت: ما برای پیروزی به اراک می رویم اگرچه قبول دارم که این تیم از شرایط خوبی برخوردار است و فوتبال را خوب بازی می کند و حضور آقای پاشازاده هم شرایط را برای این تیم بهتر کرده است.

 

بابک مرادی در ادامه در خصوص مهدی پاشازاده و شناختی که او از تیم و بازیکنان راه آهن دارد، تا چه اندازه می تواند به آلومینیوم اراک در این بازی کمک نماید؟ گفت: پاشازاده از مربیان خوب فوتبال کشور است و زحمات بسیاری هم برای راه آهن در نیم فصل اول کشیده است و بخوبی با توانمندی ها و نقاط ضعف راه آهن آشنایی کامل دارد ولی همان طور که خدمت شما عرض کردم ما برای پیروزی به میدان می رویم و آقای دین محمدی بخوبی بازیکنان را برای این دیدار سخت آماده کرده است.

 

وی در ادامه افزود: تیم ما علی رغم تمامی مشکلات مالی که از ابتدای فصل با آن مواجه بوده است، خوب بازی می کند ولی متاسفانه مورد بی مهری رسانه ها قرار می گیرد به طور مثال در دیدار با خونه به خونه خیلی از حملات ما و فشاری که به این تیم در 5 دقیقه پایانی بر روی آن داشتیم را اصلا اشاره نکردند.

 

مرادی با گلایه از این نادیده شدن از سوی برخی از رسانه ها، گفت: درسته پول نداریم ولی نباید به ما هم ظلم بشود و این سختی ها را متحمل می شویم تا دیده بشویم وفکر می کنم تا الان هم توانسته ایم علی رغم تمامی مشکلات، بخوبی خود را نشان بدهیم ولی ای کاش کمی هم به این تیم که تنها با غیرت بچه ها و تلاش های مدیرعامل و سرمربی هم چنان به مسابقات ادامه می دهد، کمی توجه بیشتری می شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrmkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد شاه محمدی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: راه آهن در ادامه لیگ بهتر هم خواهد شد