تاریخ انتشار: 1395/12/23 15:42
کد خبر: 223271

لکوموتیوسواری استقلالی ها با جیب خالی

استقلال ایران در حالی سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند که تا گلو در بحران و حاشیه غرق است و هنوز هیچ تصمیمی برای ایجاد آرامش در این تیم گرفته نشده است.
لکوموتیوسواری استقلالی ها با جیب خالی

 هیات مدیره‌ای که باید به این تیم کمک کند، خود به ایجاد بحران در تیم دامن می‌زند. ضمن آن‌که وعده‌های مدیران برای رسیدن پول به تیم هم هنوز عملی نشده و با وجود لغو چندباره تمرین‌ها، هنوز اتفاقی مثبت رخ نداده تا دل بازیکنان گرم شود.

حالا استقلال در شرایطی به هفته سوم لیگ قهرمانان گام می‌گذارد که از نظر فنی و نتایج اوضاع خوبی دارد؛ اما بغض‌هایی در گلوی کادر فنی و بازیکنان تیم هست که شاید با اولین شکست بترکد. بازیکنانی که با وجود بی‌پولی محض، با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند و به هواداران شادی می‌دهند. آنها امشب در ورزشگاه آزادی در آخرین نمایش خود مقابل چشم هواداران، با همین هدف به میدان می‌روند و فقط هواداران را می‌بینند چون فقط به آنها متعهد هستند.

منصوریان بعد از محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالات زمستانی که نوعی توفیق اجباری برای او بود، از جوانان استفاده کرد و سودش را برد. حالا او در حالی در هفته سوم لیگ قهرمانان با تیم پرقدرت لکوموتیو ازبکستان بازی می‌کند که در لیگ برتر ایران به چند میلی‌متری تراکتور رسیده و شاید در بازی‌های فروردین لیگ برتر این تیم را پشت سر بگذارد. ضمن آنکه در جدول سخت و پیچیده گروه اول آسیا، در صدر قرار دارد. هر چند که هر 4 تیم این گروه، سه ‌امتیازی هستند و رقابت برای صعود تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

منصوریان و شاگردانش امیدوار هستند در آخرین بازی سال 95 بتوانند هدیه مناسبی به هواداران بدهند. هوادارانی که از ابتدای فصل تا کنون التهاب‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrbdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای پاس گل به ترکیب استقلال برمیگردد