تاریخ انتشار: 1395/12/09 10:16
کد خبر: 226471

ستاره‌ای دیگر خاموش می‌شود؟ سرنوشت پیام صادقیان در انتظار رامین رضاییان!

کم نبوده‌اند بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ ستاره شدند و قدر جایگاه خود را ندانستند و از دور کنار رفتند، حالا انگار نوبت به یکی دیگر رسیده است.
ستاره‌ای دیگر خاموش می‌شود؟ سرنوشت پیام صادقیان در انتظار رامین رضاییان!
حالا به نظر می رسد سرنوشت پیام صادقیان که ستاره بود و ستاره نماند در انتظار رامین رضاییان است، بازیکنی که با زحمت به پیراهن تیم ملی و پرسپولیس رسید اما رفتارهایش نشان می دهد ممکن است عمر دوره درخشش او نیز مثل خیلی های دیگر کوتاه باشد.
 
یک انتخاب غلط و رها کردن پرسپولیس برای حضور در اروپا و ناکامی در ترکیه و بازگشتی نه چندان سرافرازانه به پرسپولیس باعث شد بخش زیادی از محبوبیتش را از دست بدهد. نیمکت نشین شد و کم کم هم به ترکیب اصلی برگشت و هم به جایگاه قبلی اش نزد هواداران پرسپولیس.
 
شماره 27 اما در این مدت کم حاشیه نداشته است که آخرین و البته مهم ترینش درگیری در اردوی امارات و اخراج شدن توسط برانکو است، همان جایی که قبلا شیث رضایی اخراج شده بود!
 
رضاییان خوب می داند که محبوبیتش در پرسپولیس زیاد است اما نه اندازه برانکو. مرد کروات هم که دل خوشی از رفتارهای این بازیکن ندارد ممکن است همان تصمیمی را بگیرد که پیش از این برای ستاره هایی مثل گابریل و صادقیان گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zr5oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به حاشیه سازان اولتیماتوم داد/ به تنبیه اعتقاد ندارم، اخراج می کنم