تاریخ انتشار: 1397/04/11 23:33
کد خبر: 140623

آخرین اخبار از فولاد خوزستان/ شاگردان پورموسوی به مصاف سپاهان می روند

تیم فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی با شاگردان امیر قلعه نویی دیدار می کند.
آخرین اخبار از فولاد خوزستان/ شاگردان پورموسوی به مصاف سپاهان می روند

و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان سید سیروس پور موسوی در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان صف آرایی می کنند. 

فولادمردان که در جریان اردوی نخست در شهرکرد با تیم منتخب فوتبال این استان به رقابت پرداختند، اینبار در تهران با 5 تیم دیدار می کنند. 
بر این اساس فولادی ها از ساعت 18 روز سه شنبه 12 تیرماه در زمین کردان کرج با تیم سپاهان رقابت خواهند کرد و پس از پایان این بازی به محل برپایی کمپ خود در تهران باز خواهند گشت تا تمریناتشان را در کمپ «الیاف» دنبال کنند.

شاگردان پور موسوی در ادامه روز چهارشنبه به انجام تمرینات پرداخته و در ادامه یک بازی تدارکاتی دیگر در روز پنجشنبه 14 تیر برابر تیم پدیده انجام می دهند.
این بازی از ساعت 18 در زمین خیرالعمل تهران انجام می شود.

*اضافه شدن ۳ بازیکن به اردوی فولاد خوزستان

سه بازیکن تیم فولاد از صبح روز سه شنبه به جمع اردوی فولادمردان خوزستان ملحق می شوند.
اردوی دوم تیم فولاد خوزستان از روز یکشنبه در کمپ ورزشی «الیاف» تهران آغاز شده و بازیکنان این تیم در تمرینات صبح و بعد از ظهر زیر نظر اعضای کادر فنی کارهای تکنیکی و سرعتی را مرور می کنند. 
در همین حال از روز سه شنبه، 12 تیرماه سه بازیکن این تیم شامل عبداله کرمی و فرزاد جعفری که به دلیل مشکلات شخصی و ایوب والی به دلیل شرکت در جلسات امتحان دانشگاه با هماهنگی سید سیروس پور موسوی در خوزستان مانده بودند، به اردوی فولاد خوزستان اضافه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmobj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید فولاد خوزستان از اکسین آمد