تاریخ انتشار: 1396/04/01 12:59
کد خبر: 201771

شیطنت بیخ گوش منصوریان؛ چه کسانی دوست ندارند منتظری استقلال شود؟

پژمان منتظری از اتفاقات دیروز و امروز باشگاه استقلال به شدت ناراحت است.تا جاییکه وی به دو تن از نزدیکانش گفته است به زودی پشت پرده پنهان ماجراهای روزهای اخیر را برای هواداران فاش خواهد کرد.
شیطنت بیخ گوش منصوریان؛ چه کسانی دوست ندارند منتظری استقلال شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، گویا وی هنوز هم قصد حضور در استقلال را دارد اما در این میان چند نفر با شیطنت های خاص به دنبال منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال هستند!

این افراد که به یک جریان خاص در باشگاه استقلال لقب گرفته اند با راه اندازی شایعات مختلف تلاش کردند ذهن منصوریان را به سمت و سویی ببرند که وی به جای منتظری به سراغ خالد شفیعی برود چون با حضور پژمان معادلات مورد نظر این افراد به کلی به هم خواهد ریخت.

اما یکی از سران باشگاه استقلال سه شنبه شب با حضور شبانه در خانه منتظری نظر وی را تغییر داد و به وی قول داد که زمینه عقد قرارداد او را فراهم کند.

منتظری به این فرد که دیشب در ولنجک با منتظری ملاقات کرد گفت به من گفتند منصوریان گفته پژمان باید با قرارداد یک میلیاردی استقلالی شود که این مقام مسوول موضوع را به کلی رد کرد.

به نظر احتمال حضور منتظری در استقلال دوباره جدی شده است اما نقطه نا امیدکننده اینجاست که منصوریان متوجه نیست از کجا برای تیمش حاشیه سازی می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zddjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای بسیارخوش نقل‌و انتقالاتی برای استقلالی‌ها

رمز موفقیت منصوریان در استقلال
لطفا به حرف کسی گوش نده!