تاریخ انتشار: 1396/07/29 01:10
کد خبر: 177223

حرکت عجیب تماشاگران در لیگ برتر هندبال سوژه شد

تنها دیدار باقی مانده از هفته پنجم لیگ برتر هندبال میان دو تیم گچساران و سپاهان به دلیل درگیری تماشاچیان نفت و بازیکنان سپاهان نیمه تمام ماند.
حرکت عجیب تماشاگران در لیگ برتر هندبال سوژه شد

آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر هندبال روز جمعه ۲۸ مهرماه میان دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان و به میزبانی گچساران برگزار شد. در این دیدار که برای هر دو تیم سرنوشت ساز بود در دقایق پایانی بازی به دلیل درگیری تماشاچیان نفت و بازیکنان سپاهان بازی نیمه کاره ماند.

نفت و گاز گچساران تا دقیقه ۲۳ نیمه دوم با حساب ۲۱ بر ۱۲ جلو بود اما درگیری میان دو بازیکن گچساران و سپاهان رخ داد که از آن‌ها خواسته شد تا به یکدیگر دست دهند و بازی ادامه یابد. اما بازیکن سپاهان دست نداده و به سوی تماشاچیان برگشته‌ و حرکتی را به سمت آن‌ها انجام داده است. در ادامه تماشاچیان نفت هم بطری آب به داخل زمین پرتاب کردند و تیم سپاهان دیگر به بازی برنگشته و بازی نیمه تمام باقی ماند.

هفته گذشته نیز بازی بین دو تیم نفت و نیروی زمینی به دلیل برهم ریختن جو سالن از سوی تماشاچیان نفت دقایقی متوقف شد که بازیکنان ناچار به دخالت و جدا کردن تماشاچیان دو تیم شدند. با درگیری و نیمه تمام ماندن بازی  سرنوشت این دیدار بسته به رای کمیته انضباطی فدراسیون خواهد بود .

روز پنجشنبه نیز  سه دیدار از رقابت های هفته پنجم انجام شده بود که تیم های کازرون، نیروی زمینی تهران و بافق بر تیمهای مقابل خود برتری یافتند.

رده بندی لیگ تا پایان هفته پنجم به این ترتیب است :

۱- سنگ آهن بافق یزد با ۹  امتیاز

۲ - کازرون با ۹ امتیاز

۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۸ امتیاز

۴- نفت و گاز گچساران با ۴ امتیاز و یک بازی معوقه

۵-  هپکو اراک با ۲ امتیاز

۶- نیروی زمینی ارتش با ۲ امتیاز

۷- مس کرمان با ۲ امتیاز

۸- پتروشیمی مارون بدون امتیاز و یک بازی معوقه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z86rj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت و گاز گچساران با برد میلیمتری صدرنشین ماند/ صعود یک پله‌ای مس در جدول
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان

شکست نفت و گاز صدرنشین
هفته هشتم لیگ برتر هندبال