تاریخ انتشار: 1395/09/09 20:51
کد خبر: 246120

تری: می خواهم تا 2 سال دیگر بازی کنم

کاپیتان چلسی قصد بازنشستگی در آینده نزدیک را ندارد
تری: می خواهم تا 2 سال دیگر بازی کنم

به گزارش فرتاک ورزشی،جان تری ۳۵ ساله که پس از بازگشت از مصدومیت تنها در دو بازی برای چلسی به میدان رفته و عملکرد درخشان تیم با سیستم ۳-۴-۳ باعث شده فرصت بازی به او نرسد عنوان کرده از این موضوع ناراحت نیست. 

تری به SRF Sport گفته:

می خواهم برای دو سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم اما اینکه در چلسی خواهم ماند و یا به خارج انگلیس خواهم رفت مشخص نیست. من روی بازی های این فصل چلسی تمرکز کردم و در پایان فصل باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من در حال گرفتن مدرک مربیگری ام هستم. هنوز نمی دانم می خواهم مربی شوم یا خیر اما می خواهم مدرک مربیگری را دریافت کنم.

از دیدن قهرمانی دیگر تیم های انگلیسی عصبانی می شوم. شما احساس می کنید همه اعضای باشگاه را ناامید کردید. به خاطر همین اشتیاق برای کسب موفقیت به اینجا رسیدم. زمانی که جوانتر بودم بازیکنان بهتری نسبت به من بودند اما من موفقیت را بیشتر از آن ها می خواستم. آن اشتیاق و انگیزه را هنوز هم دارم. شما دلتنگ احساس قهرمان بودن می شوید. برای همین می خواهم به بازی کردن ادامه دهم چون هنوز از انگیزه لازم برای بهترین بودن و کمک به باشگاهم برای فتح جام ها برخوردار هستم.

زمانی که مربی شما بسیار صادق باشد راحت تر می توانید با نیمکت نشینی کنار بیایید. کونته خودش بازیکن بوده و آن ها را درک می کند. تیم خیلی خوب بازی می کند و برای همین می دانم قرار نیست به ترکیب تیم بازگردم. هیچ وقت اهل قهر کردن و بد اخلاقی نبودم. به نوعی شاید حتی زیاد دوست نداشته باشم که به ترکیب بازگردم چون این بدین معنی است که ما به بردن بازی ها ادامه خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpqj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چلسی برنده دربی لندن/تاتنهام اولین شکست فصل را تجربه کرد
هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس؛