تاریخ انتشار: 1395/09/29 15:57
کد خبر: 241920

گل نزدن پرسپولیس را از قهرمانی دور می کند

شاید پرسپولیس این فصل، یکی از بهترین خطوط دفاعی ادوار لیگ و صاحب رکوردی جهانی در گل نخوردن باشند، اما بازی با ذوب آهن نشان داد تیم برانکو در کنار همه جذابیت‌هایش یک نقطه ضعف بزرگ دارد. آن‌ها بر خلاف فصل پیش، راحت گل نمیخورند و به همان اندازه هم سخت گل می‌زنند
گل نزدن پرسپولیس را از قهرمانی دور می کند

به گزارش فرتاک ورزشی،پرسپولیس از هفته سوم که برای اولین بار صدرنشین لیگ برتر شد تا امروز، فقط سه هفته صدر جدول را از دست داده است. هر سه هفته، تراکتورسازی با تفاضل گل جای پرسپولیس را در صدرجدول لیگ گرفته بود. 6 برد از 8 برد این فصل پرسپولیس، با حداقل اختلاف گل بدست آمده‌اند و به همین دلیل، تفاضل آن‌ها فقط 2 تا از تعداد بردهای‌شان بیشتر است. تراکتورسازی با 2 امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس، تفاضل گل بهتری از آن‌ها دارد و تفاضل ذوب آهن با 5 امتیاز کمتر، برابر با سرخپوشان است. فصل پیش هم هفته‌های آخر، پرسپولیس قهرمانی را بخاطر تفاضل گل از دست داد. آن زمان گل‌های خورده زیاد عامل تفاضل ضعیف آن‌ها بود و این فصل، گل‌های زده کم به نقطه ضعف آن‌ها تبدیل شده است.

فصل پیش استقلال خوزستان، پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی 4 تیم اول جدول لیگ بودند. هر سه رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی، حداقل یکی از دو بازی رفت و برگشت را به پرسپولیس باختند و بجز استقلال خوزستان، دو تیم دیگر نتوانستند بردی مقابل آن‌ها داشته باشند. شکست تیم‌های بزرگ، میانبر پرسپولیس برای جبران فاصله و رسیدن به صدر جدول بود. این فصل ناکامی پرسپولیس در گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ، کارنامه آن‌ها در این بازی‌ها را هم ضعیف‌تر کرده است. پرسپولیس این فصل از 6 بازی با تیم‌های دوم تا هفتم لیگ، فقط یک برد داشته و در 4 بازی از این 6 بازی نتوانسته گلی بزند. یک برد، یک باخت، 4 مساوی و 4 بازی بدون گل زده، آماری شبیه قهرمان‌های لیگ نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp566

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:رفیعی بازیکن تراکتور و فولاد است/وضعیت عالیشاه قطعی نیست