تاریخ انتشار: 1402/04/03 19:00
کد خبر: 3892

راه های تقویت میل جنسی در آقایان

از آن‌جایی که میل و قدرت جنسی بخش مهمی از زندگی و مردانگی آقایان به‌ شمار می‌آید، بیشتر آن‌ها زمانی که با کمبود میل جنسی روبرو می‌شوند این مشکل را به زبان نخواهند آورد.
 راه های تقویت میل جنسی در آقایان

از آن‌جایی که میل و قدرت جنسی بخش مهمی از زندگی و مردانگی آقایان به‌ شمار می‌آید، بیشتر آن‌ها زمانی که با کمبود میل جنسی روبرو می‌شوند این مشکل را به زبان نخواهند آورد. مردها بر این باور هستند که به هیچ عنوان بی‌میل نمی‌شوند، اما واقعیت جور دیگری است. بسیاری از آقایان به دلایل مختلف میل جنسی کمی دارند. هر چه سریع‌تر و زودتر علل این مشکلات جنسی مشخص شود، زودتر نیز درمان خواهند شد. روش‌های زیادی برای درمان این بی‌میلی جنسی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با علت‌های از بین رفتن حس مردانگی، راه‌های درمان آن و نحوه تقویت میل جنسی کم در آقایان آشنا کنیم.

علت چیست؟

ترس و اضطراب از عملکرد

مردها در این مورد با دو مشکل رسیدن به اوج لذت جنسی در زمان بسیار کم و اضطراب داشتن از رضایت‌بخش بودن عملکرد خود در حین رابطه روبرو می‌شوند. همچنین انزال زودرس و به ارگاسم نرساندن شریک جنسی، آقایان را تحت فشار قرار می‌دهد که می‌تواند باعث کاهش میل جنسی آن‌ها شود.

بعضی از بیماری‌ها

بیماری‌های زیادی می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شوند. از این بیماری‌ها به سرطان می‌توان اشاره کرد که سبب کم شدن حس شهوانی می‌شود. فشار خون بالا، دیابت و بیماری‌های عروقی جریان خون را در اندام تناسلی کاهش می‌دهند که در میل جنسی نیز اثرگذار است. غده هیپوفیز در بدن تولید اکثر هورمون‌ها مانند هورمون‌های جنسی را بر عهده دارد. اگر در این غده تومور به وجود آید، می‌تواند باعث کم شدن میل جنسی فرد شود.

اختلال نعوظ در آقایان

اگر شخصی دچار اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی شود و آن را درمان نکند، به کاهش میل جنسی نیز مبتلا خواهد شد.

با توجه به نوع اختلال و با استفاده از داروهایی مانند سیالیس، ویاگرا و انواع مشابه که جریان خون در آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، می‌توان به درمان این مشکل و تقویت میل جنسی کم در آقایان پرداخت.

نبود صمیمیت بین زوجین

کم شدن صمیمیت و ارتباط عاطفی بین دو نفر از عوامل کاهش میل جنسی است که تاپیک علت کاهش میل زنان نی‌ نی سایت نیز به آن پرداخته است. در این حالت با بغل کردن، ابراز علاقه، نوازش، بوسیدن، صحبت کردن و راهکارهای دیگر می‌توان این صمیمیت را دوباره افزایش داد.

کاهش لذت انزال

از دیگر مشکلات جنسی می‌توان به کم شدن لذت انزال اشاره کرد. برخی افراد پس از مدتی از رابطه زناشویی خود راضی نیستند و از آن لذت نمی‌برند. در این موارد بعد از گذشت زمان میل جنسی آقایان کاهش می‌یابد و به بی‌میلی جنسی دچار می‌شوند. کم شدن لذت انزال دلایل زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش هیجانات، یکنواخت شدن رابطه، تمرکز نداشتن در حین رابطه و مسائل مشابه اشاره کرد.

کاهش قدرت نعوظ

زمانی که آلت تناسلی مرد توانایی حفظ نعوظ را به مدت لازم برای عمل نزدیکی نداشته باشد، به آن اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی گفته می‌شود که با نارضایتی مداوم همراه است. این نارضایتی می‌تواند روی میل جنسی مرد تاثیر بگذارد و باعث کاهش آن در این افراد شود. کم شدن قدرت نعوظ که یکی از مشکلات جنسی محسوب می‌شود، دارای علل زیادی است. از بین آن‌ها می‌توان استرس، اضطراب، افسردگی، نداشتن جسم و روان سالم، خشم، مصرف الکل و مصرف دارو اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8yd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشگیری از ناتوانی جنسی