تاریخ انتشار: 1398/06/12 09:22
کد خبر: 89320

هیچ وقت برای رقیبم آرزوی بد نمی‌کنم/امیدوارم هر وقت بازی کردم روسفید باشم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه بهترین دروازه‌بان‌های دنیا هم گل بد می‌خورند گفت: هیچ وقت برای رقیبم آرزوی بد نمی‌کنم و امیدوارم گلرهای ذوب‌آهن در این فصل بهترین شرایط را داشته باشند.
هیچ وقت برای رقیبم آرزوی بد نمی‌کنم/امیدوارم هر وقت بازی کردم روسفید باشم

یوسف بهزادی در مصاحبه با خبرنگار، با اشاره به عملکرد ذوب‌اهن در دو بازی گذشته گفت: در بازی اول بدشانسی آوردیم و البته در برخی دقایق هم تمرکز نداشتیم، ضمن اینکه 10 نفره شدن کار دست‌مان داد و در نهایت باختیم. در بازی دوم اما نتیجه بدی نگرفتیم چون پارس‌جنوبی تیم ضعیفی نیست و ما بیرون از خانه یک امتیاز گرفتیم. می‌دانیم گرفتن یک امتیاز از دو بازی خوب نیست ولی ما تیم خوبی داریم و شک نکنید در بین مدعیان اصلی قهرمانی قرار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: امسال در هر پست دو،سه بازیکن قوی داریم. ذوب‌آهن الان دو تیم آماده دارد و حتی جوان‌های ما هم در سطح بسیار خوبی هستند. هنوز سربازها به جمع ما اضافه نشده‌اند، ضمن اینکه ارسلان مطهری و خلعتبری هم مصدوم هستند. بازیکنان خارجی ما هم کیفیت خوبی دارند و شک نداشته باشید که در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

بهزادی در ارتباط با حضورش در ترکیب ثابت، آن هم در شرایطی که محمدباقر صادقی به دلیل برخی اشتباهات در بازی‌های گذشته نیمکت نشین شد، تصریح کرد: صادقی گلر بسیار خوبی است و به هیچ عنوان نمی‌توان ارزش‌های فنی‌اش را زیر سوال برد. فصل گذشته ذوب‌آهن دروازه‌بان خوبی مثل رشید مظاهری داشت و بعد از اینکه جدا شد، ناخودآگاه فشارهایی ایجاد می‌شود که ممکن است روی عملکرد ما تاثیر بگذارد. بهترین گلرهای دنیا هم اشتباه می‌کنند، من هم اشتباه کرده‌ام و این برای همه بازیکنان وجود دارد. فراموش نکنیم که باقری در بازی با الاتحاد توپ‌های زیادی گرفت.

وی در پایان گفت: در بازی با پارس‌جنوبی این فرصت به من داده شد تا درون دروازه قرار بگیرم و هدف همه ما موفقیت تیم است. هیچ وقت برای رقیبم آرزوی بد نمی‌کنم و دوست دارم همه بازیکنان در بهترین شرایط قرار داشته باشند چون این به نفع تیم است. امیدوارم هر وقت بازی کردم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم و روسفید باشم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8nor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر (عکس)