تاریخ انتشار: 1395/08/08 17:44
کد خبر: 252217

تساوی فولاد یزد مقابل راه آهن/ بازگشت به بازی به سبک مهدی پاشا

تیم راه‌آهن در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتری در دیداری خارج از خانه موفق شد در شرایطی یه بازی برگردد که با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود.
تساوی فولاد یزد مقابل راه آهن/ بازگشت به بازی به سبک مهدی پاشا

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاگردان مهدی پاشازاده در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر مهمان تیم فولاد یزد بودند و در پایان، تساوی پر گل 2 بر 2 حاصل تلاش دو تیم شد.

تیم فولاد یزد در این دیدار با گل جواد شفیعی پور در دقیقه 28 از حریف خود پیش افتاد و در نیمه دوم موفق شد با گلزنی رامین قربانی در دقیقه 62 با دو گل از حریف خود پیش بیافتد، تا در آستانه کسب دومین پیروزی فصل  خود قرار بگیرد.

اما تیم راه آهن که گل دوم را دریافت کرده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت به جلو آمد و آن ها موفق شدند خیلی زود و در دقیقه 68 توسط علی فرهنگ به گل اول خود در این دیدار برسند. بلافاصله بعد از این گل و روی حملات تیم راه آهن داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان پاشازاده اعلام کرد و محسن بیاتی نیا مهاجم نام آشنای فوتبال ایران  توانست در دقیقه 74 کا را به تساوی بکشد.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای در پی نداشت و تیم راه اهن با کسب این نتیجه 17 امتیازی شد و فعلا در رتبه 6‌ام جدول قرار گرفت. تیم فولاد یزد هم با به دست اوردن یک امتیاز این دیدار با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم و در فاصله دو امتیازی تیم ایران جوان بوشهر و مس رفسنجان قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy98a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فولاد یزد-راه آهن/ راه آهن روی ریل قرار می گیرد!