تاریخ انتشار: 1395/12/05 00:37
کد خبر: 227317

فولاد خوزستان و معضلی به نام دروازه بان

فولاد خوزستان و معضلی به نام دروازه بان

هنوز دو هفته از ثبت اولین پیروزی فولاد در نیم فصل دوم نمی گذرد که آنها با یک چالش جدی مواجه شده اند. تیم سعداوی تا پایان سال 95 باید بدون دو دروازه بان اصلی اش بازی کند چون هر دو نفر مصدوم شده و نمی توانند بازی کنند.

مهرداد طهماسبی در بازی هفته بیست و یکم فولاد مصدوم شد. او برای دفع توپ از دروازه اش بیرون رفت، ضربه اش را زد ولی زانوی تکیه گاهش پیچید و به شدت مصدوم شد. او درست همان دقیقه از زمین بازی برابر پدیده بیرون رفت و چند روز بعد مشخص شد به دلیل پارگی رباط صلیبی تقریبا 9 ماهی را باید دور از زمین چمن بگذراند.

یک هفته بعد، فولاد در خانه برابر گسترش فولاد قرار گرفت. این بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید ولی برای فولاد، بدترین خبر از دست دادن وجید طالب لو بود. طالب لو در این بازی یک گل بد خورد و بلافاصله بعد از سوت داور از همه عذرخواهی کرد. 24 ساعت بعد اما اعلام شد مصدومیت قفسه سینه، دروازه بان دیگر فولاد را هم از جریان تمرینات خارج کرده است. امروز هم مشخص شد که طالب لو به دلیل پارگی عضله قفسه سینه فعلا تا پایان سال 1395 نمی تواند بازی کند.

فولاد تا پایان سال 1395 باید با صبا در قم و تراکتورسازی در اهواز بازی و دروازه بان سومش را درون دروازه قرار دهد. فولادی ها در تلاش هستند برای بازی 12 فروردین 96 برابر استقلال، طالب لو را آماده حضور درون دروازه کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrozn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامان و هتریک بیادماندنی مقابل فروزان