تاریخ انتشار: 1396/06/15 14:45
کانال بادران اعلام کرد؛
کد خبر: 184641

تغییر نام امیر میربزرگی به اکبر صغیری/ علاقه مندان به تغییر نام می توانند از طریق سایت و کانال بادران اقدام نمایند+عکس

براساس اعلام کانال رسمی بادران از این پس امیر میربزرگی با تغییر نام خود به اکبرصغیری در مسابقات شرکت می کند.
تغییر نام امیر میربزرگی به اکبر صغیری/ علاقه مندان به تغییر نام می توانند از طریق سایت و کانال بادران اقدام نمایند+عکس

 دیروز یک فیلم در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که در آن امیر میربزرگی بازیکن بادران در حال مصاحبه با خبرنگار صداوسیما بود که در همین حین، دیگر بازیکنان با او به شوخی هایی انجام می دادند که شاید از نظر ما کار درستی نبود، هر چند خوب می دانیم این یک شوخی و شیطنت در عالم جوانی می باشد، ولی زیبنده آنهم در مقابل دوربین صداو سیما نیست.

اشتراک گذاشتن این فیلم در سایت خبری فرتاک ورزشی و مطلبی در این خصوص مبنی بر این که نباید این اقدامات در مقابل دوربین تلویزیونی صورت بگیرد، واکنش های متفاوتی را بدنبال داشت که در این نوشتار در پی پاسخ به این نظرات نیستیم چرا که اعتقاد داریم هر انسانی می تواند نسبت به اعلام نظرات خود به طور آزادانه اقدام نماید و اگر بدور از توهین و افترا باشد منعی نخواهد داشت.

اما اگر پاسخ دهنده از یک جایگاه حقوقی برخوردار باشد و نظرات یک جمع را انتقال دهد، آن وقت جای حرف و حدیث داشته و باید با دقت بیشتری به آن توجه و پاسخی در خور شان داده شود.

با انتشار فیلم مورد نظر (مصاحبه میربزرگی و شوخی بازیکنان) و انتشار مطلبی در این راستا و اعلام این که مجموعه بادران باید نسبت به اهداف بزرگی که در سر دارد از آدم های بزرگ اندیش و همراه استفاده نموده تا بتواند هر آن چه که در میدان بازی و خارج از زمین اتفاق می افتد را کنترل و نسبت به شان و جایگاه مجموعه اقدام نماید که گویا انتشار این مطلب باعث ناراحتی نزد دوستان بادران شده است و اگرچه توقع بود واقع بینانه و در جهت رفع مشکل بر میامدند نه اینکه بخواهند عجولانه در پی پاک کردن صورت مساله باشند!

پاسخ داده شده اگرچه غیر رسمی بوده و سعی بر این شده است که در کانال تلگرامی بادران  منتشر تا فردا روزی راه فرار برای ادعای خود داشته باشند، اما خوب می دانیم مجموعه ای که ادعای حرفه ای بودن داشته و اهداف بزرگ در سر دارد، قطعا از نیروهای توانمند و آگاه استفاده می کند و مدیریت کانال تلگرامی هر کس که می خواهد باشد، هماهنگ با مدیریت سایت بوده و مدیریت سایت هم باید با مدیران مجموعه هماهنگ باشد و گرنه سنگ روی سنگ در باشگاه بند نمی شود (گویا از این پس نباید توقع حرفه ای بودن از مجموعه را داشته باشیم چون روند این گونه خود را نشان می دهد مگر اینکه موضوعی باشد که ما از آن بی خبر بوده و هدفمند در جهت اهداف باشگاه گام بر میدارند که آن بحث دیگری است.)

اما پاسخ داده شده از سوی کانال تلگرامی هم که انتشار این فیلم را در شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهی شیطنت آمیز خوانده بود؛ در جای خود قابل تامل است، چرا که در نوشتن همین چند کلمه این قدر اشکال وجود دارد که می شود چندین مطلب در باره آن نوشت، اما مهم ترین نکته در مطلب منتشر شده این است که مدیریت سایت و کانال تلگرامی باشگاه بادران بازیکنان خود را نمی شناسند و امیر میربزرگی را اکبر صغیری معرفی و یک شبه شناسنامه اش را تغییر نام می دهند و این از دو حال خارج نیست. یا شناخت کافی از تیم ندارند که وامصیبتا، یا این که در این عالم حضور نداشته و به جای این که پاهایشان بر روی زمین باشد در فضا بوده که آنهم وامصیبتا!

منطق حکم می کرد که صورت مساله را پاک نکرده و به جای رفع مشکل، خود را با باشگاه های مطرح اروپایی قیاس نمی کردند و اگر هم می خواستند پاسخی قانع کننده ارائه دهند، حداقل برای یکبار هم شده دقت می کردند که گاف ندهند!

جان کلام این که این مطلب حداقل این خوبی را به همراه داشت که بدانیم بادران شعبه ثبت احوال هم راه اندازی نموده و علاقه مندان به تغییر نام در لیگ دسته اول فوتبال کشور، می توانند با مراجعه به سایت و کانال تلگرامی بادران، تغیییر نام بدهند. فقط دقت لازم صورت گیرد که نام های انتخاب شده باید منطبق با قوانین باشد و گرنه پاسخی به آنها داده نخواهد شد.

هم چنین ذکر این نکته ضروریست از این پس برای استعلام از اسامی بازیکنان، سازمان لیگ هم می تواند برای کوتاه نمودن مسیرهای اداری، با باشگاه بادران مکاتبه تا نام واقعی و سن و سال بازیکنان را دریافت نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnqnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته ی سوم لیگ یک+پوستر

دو مهاجم گل گهر به بادران تهران پیوستند
اختصاصی| با عقد قراردادی یک ساله؛