تاریخ انتشار: 1396/03/11 13:16
کد خبر: 206941

اتلتیکو به سرنوشت تراکتور دچار شد!

دادگاه حکمیت ورزشی، درخواست فرجام خواهی اتلتیکومادرید را برای لغو محرومیت آنها از حضور در نقل و انتقالات را رد کرد و بدین ترتیب، این تیم در تابستان قادر به جذب بازیکن نخواهد بود.
اتلتیکو به سرنوشت تراکتور دچار شد!

  فیفا پیشتر اتلتیکو را به علت جذب بازیکنان زیر سن قانونی، از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرده بود. رئال مادرید نیز به علتی مشابه و با حکمی مشابه روبرو شده بود. با این حال اعتراضات رئالی ها به نتیجه رسید و این تیم تنها از شرکت در یک پنجره نقل و انتقال محروم شد  و در تابستان می‌تواند بازیکن بخرد.

با این حال شکایت اتلتیکو راه به جایی نبرد و آنها با وجود اینکه یک پنجره نقل و انتقال محروم بودند، در تابستان قادر به جذب بازیکن نخواهند بود و محروم هستند. بازیکنانی مثل دیگو کاستا، فابینیو، ویتولو، ساندرو و لاکازت مد نظر این باشگاه بودند که بدین ترتیب پیوستن آنها به جمع روخی بلانکوس در تابستان منتفی شده است.

همچنین این موضوع می‌تواند روی جدایی گریزمان از این تیم نیز تاثیرگذار باشد. ستاره فرانسوی مدنظر منچستریونایتد است و بسیاری معتقدند که او به حضور در این تیم نزدیک است ولی حال با این حکم، بعید به نظر می‌رسد که اتلتیکو مایل به فروش او باشد.


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlvxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دوم رونالدو به اتلتیکو، بهترین گل مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد